Thursday, December 24, 2009

" All I want this Christmas is you "



Merry Christmas!! i love alessandra ambrosio! sexy pose.

Christmas atau Hari Natal merupakan hari untuk penganut agama Christian berholiday. Christmas day merupakan hari memperingati kelahiran Jesus of Nazareth a.k.a Jesus Christ. Christmas disambut pada 25 Disember setiap tahun tapi tarikh ni belum sure tentang tarikh kelahiran Jesus Christ. Walaupon secara traditionalnya Christmas disambut oleh penganut Christian tetapi secara luasnya ia still disambut oleh rakan-rakan yang non-Christian.

Sila jangan salah faham ya! Aku suka Christmas sebab suasana dia. Sejuk, tenang, tengok kanak-kanak riang, decoration yang berwarna-warni, "hijau+merah+putih", chocolate, toys. Aku suka suasana Christmas. Tapi Raya Puasa tetap dihati. Peringatan kembali. Aku orang Islam. Aku just suka suasana Christmas. PEACEFULL!

Apa yang terlintas di fikiran ketika Christmas muncul:...

Semestinya snow! snowflakes yang amat cantik susunan structure dia. snow? apa lagi sejuk la. leh buat snow man! main snow fight! ice skating.. syok! i love winter!

Next! Christmas tree. cantik. hiasan yang berwarna warni. if skarang korang pegi mall-mall besar semua tengah memperagakan christmas tree tercantik and terbaik! dengar cerita Pavillion paling best! ape lagi. jom usha!

Candy cane? hell yeah. dalam fikiran aku bende nie aku selalu fikir mase christmas. coz its cute! notty-notty. haha!

Toys! absolutely la kan. tak bermakna Christmas without toys! enjoy kanak-kanak! pau ibu dan bapa anda ye. if aku la aku nak toys paling mahal. ape eh. nikon d90?? hahah!

tak lupa kepada pakcik santa tersayang. even anda buncit anda tetap ramai peminat. so jangan ingat buncit itu tidak hot ye!

p/s: again. selamat hari natal kepada penganut-penganut christian! kepada rakan-rakan ku! enjoy your day tomorrow!!

even hari yang sejuk, sesejuk christmas. the kazens tetap hangat membara! see you all tomorrow!

4 comments:

ChUcK SaGaCiOuS said...

1st thing....D90 bkn
toys yer...huhu...
2nd...lawa edit fontthe
kazens tu?...cam pnh nmpk
2thn lps...haha

Carl Samsudin said...

xkesah la. hadiah jugak 2 kan. haha. sila blanje ye! owh. biase la. the kazens hot. 2 yg terbakar 2.

naz said...

yer..krismas mmg best.Lebih meriah..no doubt.Hehe.

http://anazkhalif.blogspot.com/2009/12/filem-krismas-filem-raya.html

Carl Samsudin said...

yeah. christmas meriah.!! aku ske!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails