Wednesday, December 30, 2009

" Kebosanan jadi Kekaguman "


Actually takda motif pon tulis entry ni. tapi nak story jugak! tadi aku ada meeting untuk postgrad student. untuk ada pemilihan-pemilihan ahli-ahli tertinggila untuk postgraduate student version faculty of science. aku pon pergi la sebab nak jadi student yang baik la katakan. then sampai-sampai sana amatla membosankan. dengar je la bukakan telinga. ha! dekat pintu masuk aku dapat pen UTM yang berwarna warni. then apa lagi. aku duk menconteng-contengla tangan aku. sampai orang- disekililing memerhatikan... inilah hasilnya dikala bosan!

hasil kerja aku seorang!!

saksikan tambahan dari wan!:



seperti merak itu hazwan yang tambah! biasa la tu. tu corak-corak ciptaanya! (edit skit-skit oleh aku).

nak diceritakan lagi. tengah aku syok-syok buat benda ni. budak lab aku ANEP dipilih jadi president? hahaha! gila gentang la ko anep! tak percaya aku. skalung tahniah untuk anda! CONGRATULASI!!

p/s: entry ini untuk kepuasan diri sahaja!

2 comments:

iamsoeffinghot (SO WHAT??) said...

bia btol..anep hanifah ke??? wahh

btw tgn berbulu hebat.hahha

Carl Samsudin said...

aa. hanifah la! sape lagi kan. haha. tangan berbulu 2 bukan highlight utama ok!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails