Monday, February 1, 2010

" JOHO + KUKUBESI "


Finally!! inilah hasil karya-karya [carl by carlsamsudin] masa JOHO outing last saturday bersama KUKUBESI crew! as aku cakap before this. aku akan masukan entry pasal aku pergi outing ni last saturday. dekat area bandar joho baru. berkumpul dekat pos office joho baru. aku sampai lambat. jam. thaipusam! but still leh gather-gather untuk pendaftaran lagi. just unluck sebab tak dapat blue button joho (JOHO if baca sila bagi aku ok blue button!).

team JOHOrean yang hadir and berkumpul di depan pos office.

baju aku pakai ni mendpat kritikan pedas oleh ahli-ahli tertinggi JOHO. lu all jeles ke huh?! haha.

orang besar JOHO! party malam tu tak ajak aku. damn!

bawah hasil-hasil karya aku masa outing ni. enjoy!! :













































nah! ambik kau. aku bersama superstar KUKUBESI!!

gather last time! snap pic!! terbaik la korang!

apa yang aku boleh cakap aku sangat enjoy la masa ni. even aku berpeluh-peluh macam mand laut aku tak kisah la. ketiak basah ke apa ke. peduli apa. aku enjoy. itu paling peting. syukur cuaca sangat baik. crowd sangt best. leh ko kenal orang-orang lain. then palik syok bila JOHO penuhkan bandar joho baru dengan flash-flash dslr yang hebat-hebat. pandang kiri ade photog. kanan ada photog. haha. nasib tak buat flashmob! next time ok joho!

information yang lain-lain korang cekidaud la dekat blog-blog ahli joho lain or main blog joho ok! facebook joho pon tengah diserang oleh gambar-gambar photog yang hebat-hebat. layan!!

p/s: bepeluh aku buat entry paling panjang dalam sejarah aku. lenguh belakang aku. damn penat! bak air satu. dah dah! aku nak sambung kerja aku! JOHO rock da city!

5 comments:

kluxorious said...

JOHO dah masuk air! Korang mmg one of the most supporting members of JOHO. Kudos

Carl Samsudin said...

hahaha! style x JOHO masuk air. sanggup 2 basahkan plate joho! hahaha. arigato!

ChUcK SaGaCiOuS said...

lepas nie msukkn
dalam gunung brapi
krakatoa plk...
bru rock!!!

mR.hoho said...

style la...
kalu JOHO ade turon KL roger2 haha...

Carl Samsudin said...

OK! kite amik JOHO around KL plak. tempat2 yang menarik ok!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails