Saturday, January 2, 2010

" New Year @ Handlebar "

Tahun ni aku celebrate new year dekat Handle-bar. Dekat area permas jaya. kedai ni agak baru la. so kami pergi beramai-ramai menyelebrate new year dekat sini. ni bukan plan aku. aku follow jek diorang ni. ni plan kawan-kawan aku la. terutama syafiq! dia yang jumpa tempat ni. so kami bergerak ramai-ramai. plus kazen aku sorang pon ada. batul!

Jembalang-jembalang yang terlibat pada malam tu! aku, batul, wan, yana, syafiq, adec, haxim, batax, syima, melor and neil! ramai ke? ramai kot kan! haha. sorry pada sapa-sapa yang tak join skali. next time ok!

Antara pic-pic yang disenap-senup!:

ini dia tempat yang kami pergi! THE HANDLE BAR! style-style.

pintu masuk dia siap ada meja pool lagi. sapa-sapa nak main jom la!

Bar yang indah.

outside view. menarik jugak!

band yang perform pada malam tu. lagu dia layan kepala habis la! lagu rock lama-lama kot.

stage yang cantik!

masa untuk gambar-gambar kami pula! jembalang-jembalang yang tak sedar diri. awal muharam korang tak celebrate plak. duk bilik je kan. baca quran. alhamdulillah.

layan~~:

mereka berpose di depan handle bar!

hell yeah! kami dapat barang-barang nie untuk celebrate newyear! terbaik la!!

aku n wan! gagah perkasa (wan jek)

skali lagi kami berpose. terbaik!

lomography by mr syafiq. hahahah.

tetamu yang hadir!

para-para hadirin.

aku rasa gamba ni style. sebab tu aku masukan.

ini jugak style! rasa macam ramai je ada!

then kami pon lapar.. kesian perut-perut kami. nak makan dekat handle bar mahal sangat. so pergi singah slalu! apa lagi! bantai makan la!!!!

kaki-kaki makan! badan sekor-sekor gemok macam badak! aku takda sebab aku kurus kot.

lepas 2 kami gila sebentar untuk mensnap-snap pic kat jalan area danga bay!

antara pics! enjoy! (da tak tau nak ckap apa actually. takut cakap banyak merepek nanti)




seronok tak kami? hahaha! love you all la!!

p/s: kami suka cawan handle bar. anda? hahaha.


No comments:

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails