Thursday, January 14, 2010

" RED at Kenny Rogers "


Kenny Rogers Roasters. RED = Roasters Eating Day!! thanks to my sister kerana fowardkan email yang hebat ni untuk aku and member-member aku. almaklum la aku mang kaki makan! so kat bawah nie la bentuk email yang aku dapat smalam. dengan gegas aku bagitau member-member aku yang keni rojes ada buat promotion RED. sesiapa yang pkai sebarang bentuk berwarna merah akan dpat free quater meal after kita beli satu set quater meal. so ape lagi! lets keni rojes!!

email yang aku dapat dari kakak aku! thanks!

syiro dan nikisa berbaju merah. sweet kot. aksi ala-ala kepak ayam.

ariana dan udie pon dijemput hadir pada malam itu. mereka pasangan yang senyap. aku tak tau la kenapa. maybe kitorang ni mainstream sangat ke udie?

wan dan munek. silap konsep la si babun besar tu. len kali suh la abang awak tu pakai ikot tema munek!

barisan para-para vvip yang hadir. smart tak? penuh dengan color merah.

dengan ayam yang penuh didalam mulut dan kosong di pinggan aku menunjukan aksi berpuas hati. (yana tak brapa suka gamba ni sebab die tutup mata). ada aku kesah? belog aku. bukan belog ko yana!

antara gadis-gadis ayam keni rojes. cantik yang 2. jaga hati. sebab mata asyik memandang wanita yang beriraskan hanis zalikha!

nikisa, asma and ariana! korang mengikut tema yang sesuai. kesian korang sebab mufin korang tak sampai. bnyak sangt orang kot.

abang gila belagak hebat. smpai hilang aku ditelan badan gempal beliau. stress. aku hilang.

drama terbaik. pencabulan sehingga kematian. credit to asma.

kitorang makan kenyang gila. even aku antara orang yang pertama sampai aku tetap happy menunggu diorang ni datang bersama 5 bijik kereta! mereka terbaik! waklu!!

p/s: lagi suka nandos. tak suka sangat keni rojes. just awek keni rojes tu lawa. hahaha.

3 comments:

Ari said...

Ewah-ewah.
Letak caption aku ngn udie dijemput hadir dah la!
HAHA.
Lupa la.Ini blog kau, bukan blog aku. :D

Carl Samsudin said...

hahaha. jangan berkecil hati eh. maen2 jek 2.!

Anonymous said...

Hey there just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren't loading properly. I'm not
sure why but I think its a linking issue.
I've tried it in two different internet browsers and both show the same outcome.
My site: know memes

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails