Friday, February 12, 2010

" A7X "


Come on!! Rock On!! kali ni aku nak review salah satu band yang jadi pujaan hati aku. Avenged Sevenfold!. So entry kali ni khas untuk kaum-kaum adam. So aku takda la kekok sangat nak buat entry ni macam aku buat entry victoria's secret. Band yang ditubuhkan di Carlifornia, USA pada tahun 1999 ini mula-mulanya just indie jek sampai tahun 2005. pada tahun 2005 diorang bergerak ke arena mainstream dengan album "city of evil". masa zaman-zaman indie diorang ni main music ala-ala metalcore. jerit-jerit syaitan!. then bila da masuk ke arena mainstraeam diorang da ubah genre lagu diorang ke arah hard rock. so boleh layan la sebab da boleh dengar bait-bait lirik yang diungkapkan. style~.

so ni la logo band kegemaran aku ni. terbaik tak? aku suka design dia. siap jadi wallpaper laptop and desktop aku lagi.

himpunan para musician. from left: zacky vengeance, johnny christ, synyster gates, m shadow and the rev.

m shadow! suara dia sangat heavy metalcore bercampur jeritan-jeritan yang sangat gempak! sangat berimpian ada suara macam ni. berangan all da time. wtf!!

synsyter gates!! lead guitar. untuk informasi korang. mamat ni la idola aku sepanjang zaman. style dowh die! sangat style la. if aku boleh transformasi aku nak jadi dia!! dia!! haha. paling syok, guitar world magazine menamakan dia ni sebagai salah sorang fastest guitarist in the world. korang patut bukak youtube tengok dia main guitar. superb!


zacky vengeance. second guitar. dia ni pon style. dalam kerrang magazine, dia dipilih antara the best rhythm guitarist of all time. amacam? style? image dia atas stage style habis!

johnny christ. bassist. aku tak banyak nak komen pasal mamat ni. sebab die too low profile. if atas stage pon suka duduk belakang-belakang.

The late the rev!!. da mati. sadis dowh. baru je 28 december haritu. mamat ni main drum sangat style. pusing-pusing drumstict trademark utama. dengan kasut onitsuka tiger! hahaha. gua admire u la dalam style-style drumer hebat!

ini antara babak-babak paling cool if a7x buat concert. pertarungn syns gates dengan zacky v. sangat hebat! aku admire guitar syns gates. "schecter synyster custom". sila belanja aku!

sekali lagi barisan terhebat! AVENGED SEVENFOLD!!

aku tunggu je diorang ni datang tour around asia. aku pasti pergi! moh-moh!!

p/s: entry-entry pasal bende-bende yang aku suka semakin menerjah masuk belog aku. menunggu pulang ke kuantan untuk review pasal kuantan tercinta. snap-snap pic disana.

1 comment:

Anonymous said...

yeah . favourite aku jgk weh ! avenged sevenfold <33

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails