Wednesday, February 17, 2010

" Fizree Lamin "


Let me introduce... FIZREE LAMIN!! hell yeayh. mamat ni aku kenal dah 2-3 tahun lepas. aku kenal mamat ni dekat kuantan. time nak pergi cucuk-cucuk langit dekat hyat hotel. actually mamat ni ex matrixmate aku. aku selalu jugak lepak bilik dia. tonton orang smoke sambil main pakau. tapi aku tak pernah terniat nak tegur dia. cara hidup dia mewah buatkan aku gentar. tapi since aku kenal dia dekat kuantan baru aku dah tak gentar dengan dia. sebab dia style. "aok style skali boi"!


ni la mamat yang aku gembar-gemburkan tu. amacam. ensem x?

Tersebutlah kisah. mamat ni memang gila sneakers. shoe freak. camera freak. lomo pelik berlambak. apa lagi nak story. memang style habis la. skarang tengah melepak kat kuantan tunggu member-member seangkatan pulang ajak lepak. haha. sementara tunggu pangilan masuk belajar dia memang cukup gemar melepak area-area kuantan. taj mega. taj indra mahkota. teluk chempedak. tanjung lumpur. spot-spot untuk mencari mamat ni.

Dikesempatan ini. mamat ni sedang berusaha menceburi arena berbelogan. so impian mamat ni nak kongsi cerita pasal shoes dia. aku if jumpa dia tiap kali mesti dia dengan shoes baru yang gila freak. aok brani ye pakai shoes color pink, biru. aku tak berani dowh! meh kita usha belog yang baru dibina mamat ni. fizree. mari ramai-ramai duk support antara sneakerhead hebat nie! bravo!!!

p/s: aku da story kat mamat ni pasal JOHO. dia berminat. and mungkin akan mengspreadkan JOHO kat rakan-rakan kuantan dia. mana tahu one day dia akan plopor "QONTAN". haha.

2 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

suka tengok kamera orangnya~

hehehe~

Carl Samsudin said...

hensem ka orangnya?? haha!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails