Friday, February 26, 2010

" Putrajaya Hot Air Balloon 2010 "


Ni lagi satu aku temui event menarik dekat malaysia ni. khas-khas untuk para pelancong yang nak merasai pengalaman bersama belon udara panas. khas untuk para photographer untuk mencapture gambar-gambar yang menarik yang boleh dapat dekat sini. macam-macam aktiviti ada dekat sini nant. helikopter riding dan macam-macam lagi la. macam fiesta. 4 hari. dari 18-21 march 2010. khamis hingga ahad. so meh pergi! aku nak pergi. sabtu maybe. kasi pacak tripod. capture gambar-gambar menarik! if boleh naik hot air balloon ni lagi style. so kene sediakan duit. mesti mahal punya. kasi pau sama mak aku.

Ni site-site penerbangan dan perlendingan belon tu nanti.

Difahamkan banyak negara-negara yang terlibat dalam event ni. setiap negara bawak diorang punya belon panas sendiri. letak dalam bek diorang. then sampai putrajaya diorang tiup sampai merah padam muka. if dari india tak nampak la merah padam tu. so meh review belon-belon diorang yang cantik molek tu. aku ada sebijik kat rumah. tapi anak sedara aku da pecahkan masa birthday dia. cekidaud!!

United State of America

Thailand

Switzerland

Sweden

Poland

New Zealand

Natherland

Malaysia

Japan

Germany

France

Belgium

Amacam style tak belon-belon diorang. so apa lagi jom la!!

p/s: hope aku free time ni. dekat dengan rumah aku. just 5 minit dari rumah boleh sampai ke belon-belon panas ni.

2 comments:

petisuara said...

ni membe aku and parents die yg organize..sile dtg n support k!

Carl Samsudin said...

support malaysia!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails