Tuesday, February 9, 2010

" Short Listed "

Hell Yeayh!! Projek jalan-jalan cari dslr oleh Carl Samsudin dah nak sampai ke penghujungnya. ni la finalist model dslr yang bakal dimenangi oleh aku. buat masa ni pemenang dia model-model dari keluaran nikon. ramai yang kata nak cari lens untuk nikon ni senang dan murah. plus ramai member-member aku yang guna nikon. so senang untuk bertunjuk ajar. dan aku akan mengunakan salah satu model ni untuk aku menyenap gambar-gambar yang berunsurkan radikal. siapa yang berani nak jadi model aku sila datang ke office aku ok! haha.




p/s: akan ku canang JOHO dengan gambar-gambar aku lepas ni.

5 comments:

siperempuan said...

mynn suke d90 :)

Carl Samsudin said...

d90 adalah yang terbaik! mungkin akan jadi pemenang.

Kirr_rule said...

hey.. mcm aku suggest D90

Carl Samsudin said...

hahaha. gile bnyak supporters d90!

chaie safri said...

aku sapot d3000.. sebab aku guna.. hahaha...

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails