Friday, February 19, 2010

" Thanks Supporters "


Luruh hati aku harini. tekejut. for the 1st time belog aku cecah 250 uniques dan 441 viewers dalam masa sehari. syukur. and thanks alot kepada viewers-viewers belog aku yang baru je mencecah 2 bulan ni. bagi aku 250 tu da cukup ramai dah. thanks. thanks. thanks and thanks!

graf untuk hari ini.

antara viewers-viewers aku.

ini aku pelik. kenapa orang search "gambar-gambar lucah" dapat link ke belog aku. aku takda mention or ada gambar-gambar lucah pon dalam belog aku. confius!

p/s: entry pasal tshirt JOHO gegar belog aku. mungkin peminat JOHO akan gegar rebirth rabu ni? nantikan......

7 comments:

Yatre Hayati said...

it's me there !! yatre hayati...hahah..

my blog pown hit tetinggi cerita lucah...apakah kan!!

Carl Samsudin said...

hahaha! nuffnang gila sebentar!

Melz said...

good² teruskan lagi carl :)

mR.hoho said...

haha kantoi aku disitu

Carl Samsudin said...

aku perlukan sokong-sokongan yang kuat!! thanks you all!

LORD ZARA 札拉 said...

hahaha~

aku ada gak~

weee~~

Chopie said...

alemak sy kantoi d c2! haha
best blog u best.
byk tips menarik/tmpt mkn sedap dan kool...gmbr lucah?
xpenah jumpe plak..huhu

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails