Monday, March 22, 2010

" BBQ at Prof. Halimaton's House "


Salam petang. Hari sabtu lepas aku dengan member-member aku buat bbq dekat rumah prof aku. bersiap-siap dari hari jumaat. sampai ke pagi sabtu. redah hujan. memang terbaik la! macam-macam makanan kitorang prepared. sedap hingga menjilat jari. sorry la aku kepenatan untuk menulis petang-petang ni. aku nak jamukan korang dengan gambar-gambar je la ok. layan... (tea time).

Chef Ng dengan telur dadar.

Chef Ng dengan Mee hoon goreng dia buat sendiri. (pujian dari prof).

Aku dan hanip melantak. sila tengok sajian atas meja tu.

Syai dengan Shauna (berusia 10 tahun).

Kami.

Kami dan Prof Halimaton.

Budak-budak gila sedang bermain upstairs.

Aku tak tau apa motif gambar ni.

Kami terjah Bilik Rahsia (Prof dan Suami di tingkat atas tonton AF).

Hidangan untuk Uncle Nazlan.

Borak-borak dengan Prof. (pasal braces misha omar pon masuk sekali).

Kata bbq kan? mana gamba ayam? mana gamba bakar-bakar? hahaha. aku pon tak tau mana pergi gamba bakar-bakar. tak snap kot. btw makan malam tu memang meriah. meh aku listkan sikit apa yang kitorang makan:

1. Mee Hoon Goreng ala Chinese
2. Mee Hoon Goreng ala Melayu
3. Ayam bbq ala Tandoori
4. Ayam bbq ala Honey
5. Banana Choc bakar
6. Jagung bakar
7. Mash Potato
8. Sotong bbq
9. Coleslaw
10. Float.

p/s: ada lebihan bahan mentah lagi. esok bakar dekat lab pulak. mau join? datang petang esok. jom!





2 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

Jauh siot nak ke Skudai semata2 nak makan ayam!

C apakah?

C10?

C18?

dan, mana Prof Nazlan ku yang comel itu?

Carl Samsudin said...

bukan c. tapi di kolej 12! special building. huhu. prof nazlan duduk tingkat atas makan jek.

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails