Wednesday, March 31, 2010

" Earth Hour "


Salam pagi. Salam Subuh. aku tulis entry ni pukul 550 pagi. tunggu subuh ni. haha. baru balik dari tengok bola man united vs bayer munchen. aku nak bersorak je if boleh. no glory-glory man united today.

Ok. lets talk bout entry ni. last saturday after kukubesi workshop. aku begegas balik ke bilik aku mandi-mandi sebab nak mengejar satu event "Eart Hour" yang dianjurkan oleh ioi mall kulai johor. aku pergi dengan PA aku. sampai sana dalam pukul 930 pm. ingat event dah nak habis so cuak-cuak jugak la. nasib baik still ada. paling best baru nak start. beruntung.

Paling menyeronokan hari tu aku dapat usha the times and plaque of hapiness. ada lagi plaque of hapiness eh? malam semalam dekat sirens nite. rajin betol korang buat duit. masa malam tu atleast aku dapat borak-borak jugak la dengan the times and plaque ni. the times ni member kepada member aku. fendi dan enol dari statik. and plaque ni tak payah nak soalkan lagi la. member rasmi JOHO. so aku mengenjoykan diri aku pada malam tu. even crowd tak ramai. tapi still layan..

performance by the times:




performance by plaque of happiness:







So malam tu aku pakai bju KUKUBESI yang aku baru dapatkan siang tu. rare beb baju ni. bukan senang nak dapat. beruntung aku. btw baju joho yang dipakai oleh abang yang muka nak nak iras sam bunkface tu aku ada stock baik lagi. size L. aku jual RM80. ada berminat sila hubungi aku. baju tu da takda kat mana-mana da. thanks!

p/s: aku tak tidur malam ni. lepas treat member aku makan (sbb dia nak balik kl da), then meeting kat lost malaya, lepak singgah slalu makan. kedai mamak tengok bola. masih terbayang fan man u muka macam pinggan dalam hidung.





No comments:

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails