Monday, March 22, 2010

" Pagi Yang Gelap "


Salam Pagi to all my readers! btw semalam aku kecewa dengan team aku, liverpool sebab kalah ke atas manchester united 1-2. tak boleh nak cakap apa la sebab manchester united memang power musim ni (actually semua musim), plus liverpool hilang punca. last 3 matches liverpool dengan manchester united semua liverpool menang. tak tau la semalam ape kes jadi macam tu. sadis. even ada torres dengan gerrard.

Tiba-tiba aku teringat pengalaman aku last year masa liverpool menang 4-1 ke atas manchester united di old traford. masa tu aku baru je sampai london. masa tu aku kagum gila dengan liverpool. nak dijadikan cerita if aku datang sehari awal ke london (12 march 2009) mesti aku dapat tengok live liverpool vs manchester united! sebab aku dapat ticket free dari farah fauzana and the geng. betol-betol belakang sir bobby charlton. vip seat sponsored by air asia. malangnya aku datang lambat sehari. nak buat macamana takda rezeki. tapi takpa la. aku lepastu puas hati dapat bahankan manchester united dekat si fafau tu. sampai ko bengang ek fafau? haha. tu semua last year. this year liverpool turun gaung. tak tau nak cakap apa. tunggu je la next year. lupakan bola. teruskan kerja.



gua, farah fauzana and the geng. depan malaysian hall.

p/s: macamana nak kasik kurang kecewa eh? jatuh ditimpa tangga.




5 comments:

aizul said...

erm..camne nak hilang kecewa eh? ermm minum laa arak wey! sedap dowh!

Carl Samsudin said...

arak eh? nice idea ye aizul.. thanks! waklu!

Khai said...

gi tendang 100 biji bola.. ngeee

Adam Zaefrul said...

terbaek la carl!!!!! so long livvy....!!!!

Carl Samsudin said...

khai: aku if boleh nak tendang 1juta bola ke muka rooney and sir alex.

adam: liverpool forever!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails