Sunday, March 28, 2010

" Nite To be Remember "


Salam semua. salam JOHO lovers. salam Starbucks Coffee lovers. kali ni entry paling special aku nak masukan. entry yang aku tertunggu-tunggu aku nak postkan. before ni sangat takda masa aku nak masukan entry ni. so ini la masanya aku nak tunjukan dekat satu dunia. apa yang berlaku malam 26march2010 dekat Starbukcs Coffee The Zone. it was SIRENS NITE dude!!

2 words aku boleh cakapkan pasal malam tu. F**king Awesome!! siapa yang pergi mesti setuju dengan aku. aku ada dekat sana dari pukul 4 petang. gila semangat aku datang awal. tolong apa-apa yang patut untuk preparation malam tu. crowd masuk dari pukul 7 pm. then pukul 8 pm memang dah penuh. as we said before. siapa nak duduk depan kene datang awal la kan. so kesian jugak crowd-crowd dekat belakang tu. estimation bagi crowds @ JOHO lovers yang hadir malam tu dalam 200-300 people. its a great number dude!!

Jom aku cekidaud kan korang antara JOHO lovers yang hadir. jom!! :










Acoustic show from statik, the bluebird and plaque of happiness start dari pukul 8 pm. jom kita usha stage yang digunakan. cantik tak combination color. thanks to para penghias stage of the nite. aku teruja. sebab color-color tu memang kegemaran aku. terbaik!


8.00 pm - 8.30 pm: performance by statik.




8.30 pm - 9.00 pm :performance by the bluebird.




9.00 pm - 9.30 pm: performance by plaque of happiness!!










So siapa-siapa yang pergi malam tu apa perasaan korang? teruja? ingin lagi event-event macam ni dari JOHO? mari kita sama-sama bersemangat gerakan JOHO ni bersama-sama. mana tau lepas ni JOHO dapat buat event lagi hebat? - - " at least we try".

Bagi siapa-siapa yang nak tau apa tu JOHO? apa JOHO buat? best sangat ke SIRENS NITE? sila click ini! jom! JOHO FACEBOOK!!

Dibawah aku sajikan utuk korang gambar-gambar lain yang aku berjaya snap masa malam tu. aku berpuas hati! thanks 2 my friends and family. i LOVE you all! Thanks GOD. Alhamdullilah.





p/s: Aku dah mengupgradekan belog aku ke satu level lagi. thanks!




7 comments:

kluxorious said...

dah mempraktikkan ilmu yg diperlajari. cuns!

what happened to the 'behind the scene' entry?

Carl Samsudin said...

oraite tak klux gambar? behinde the since otw!

ChUcK SaGaCiOuS said...

orait2...
jgn lupa "ray of light"
cam knl jer ayt tu...
haha

kluxorious said...

gambo ok! best kan ada dslr? XD

Carl Samsudin said...

mesty la best klux! menunggu sekian lama!

Yatre Hayati said...

huk huk huk..
minat giler kat statik !!!!!!!!!
teringin nak jumpa dorang

haziq atau bagak said...

bro,thnx for the support on south! hidup JOHO!!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails