Friday, April 23, 2010

" 1st Episode: HUJAN "


Salam tengah malam Jumaat!! haha. aku baru balik lepak and concert HUJAN. Raingers and Hujan memang superb. so entry kali ni aku nak masukan entry panas badan jap. nanti aku masukan entry concert Hujan betol-betol ok. aku penat. tak larat nak masuk semua. ni serba sikit aku pergi terjah studio AG Hujan. cool bro studio dia. kagum aku! nak tau banyak click sini dulu. KamarSeni.





Ni time melepak dengan Hujan makan mamak kat sri permaisuri cheras. ada gaya gambar paparazi tak aku snap? hahaha!

Di bilik kesayangan and katil kesayangan AG.

Sound system of the nite!

Stage bro! stage!!

Amacam. teruja tak ingin tau apa yang jadi kat concert Hujan ni? korang kene tunggu la ok entry seterusnya! oraite? btw HUJAN rocks dowh! tak rugi aku datang dari jauh. puas aku berpeluh. memang hilang lemak aku! RAINGERS!

p/s: esok gerak pergi melaka jap. ada hal! selamat malam semua!!

6 comments:

Dilakochan said...

Phuahh.teruja nk tau ape jd kt gig hujan.
cepaaaat hapdate!

i've been to Kamar Seni aka Studio AG, Bilik AG penuuuuuh ngn gamba AVril. Chomel je! HAHA

Carl Samsudin said...

hahaha!! sabar...

memang penuh dengan AVRIL!!

kucing AG gemok gila sial!

ChUcK SaGaCiOuS said...

amboi...kwn artis skrg...
haha...jgn maen2...

Carl Samsudin said...

mana de kawan ngn artist. pepandai je ko.

ChUcK SaGaCiOuS said...

haha...
yer la tu...
msuk blik siap...
ehem2...haha

Carl Samsudin said...

de kerja sikit 2. hahaha.

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails