Friday, April 2, 2010

" Good Bye Mr. Chuck "


Salam Pagi, Salam Jumaat to all my readers. Ni entry pendek di pagi jumaat aku nak dedicate to my close friend syafiq suraji. nak wish congratulation dekat die coz die da transfer to sime darby kat area kl. so aku kekurangan kawan dah nak melepak kat jb ni. tak boleh dah aku nak pinjam lens d90 dia. takpa-takpa. free-free kita meet dekat kl ok bro! congratulasi. duit gaji makin banyak. so boleh belaja! ye dok?

ni la dia mamat yang aku cakap kat tu syapik@chuck

Mamat ni anti-kapitalis. dia if dapat duit terus habiskan. sebab tu duit die kene banyak. sebab dia bnyak gunakan duit. untuk para scandals dia. ramai wooo. keliling pingang. (statement maut kene pancung). adios!

lasti diner with syapik and the geng dekat jb! see you soon bro!

p/s: member aku sorang lagi. melor masuk ward. harus dilawat.




No comments:

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails