Monday, April 12, 2010

" Illuminati: Disebalik Peristiwa Silam "


Salam semua. aku nak teruskan menulis pasal sedikit ilmu yang aku perolehi dari bahan bacaan dan pengalaman mendengar apa-apa yang orang cakapkan pasal satu gerakan rahsia/ secret society. ILLUMINATI. apa yang aku tulis ni berdasarkan bahan-bahan bacaan aku. so aku mintak if korang tak berpuas hati ke or ada cadangan or aku cakap benda yang salah ke. sila inform aku terus ok. thanks alot. ini bukan menunding jari. ini cuma berkongsi cerita.

Aku even tak tahu sangat pasal politik tapi aku yakin yang tak ramai antara kita yang sedar yang kuasa politik kita sekarang ni dikuasai oleh golongan penyembah syaitan yang telah wujud dari zaman berzaman lagi melalui gerakan-gerakan rahsia atau dekenali sebagai secret societies.

Sejarah bermulanya gerakan rahsia ni bermula dari zaman mesir purba lagi. Bermula dengan sejarah pemerintahan Firaun Horus atau lebih dikenali sebagai Tuhan Matahari. Perjalanan kehidupan Horus ni if dikaji dan ditelitikan betol-betol amat mirip dengan Jesus atau Nabi Isa A.S yang menurut kepercayaan Kristian. kedua-dua dilahirkan pada 25 haribulan pada bulan akhir tahun tersebut iaitu bulan Disember. Isa atau Jesus jugak dikenakan hukuman salib yang sama seperti Horus. Aku buat statement ini bukan nak buat perbalahan agama tapi aku just musykil akan persamaan ini. maybe ini satu kebetulan atau satu rancangan?

Bangsa Yahudi merupakan antara bangsa yang mempunyai banyak cerita disetiap pelusuk dunia. dari dahulu sehingga sekarang. bangsa yahudi ni if korang pakar-pakar and peminat sejarah pasti akan perasan akan kewujudan bangsa ini di setiap-setiap tamadun manusia. Dalam sejarah Mesir, Babylon, Rom dan Yunani semua ada berkaitan dengan bangsa yahudi.


Jom kita review zaman-zaman tamadun Mesir. manusia-manusia pada zaman tu percaya yang Firaun tu adalah tuhan. walhal firaun adalah seorang manusia sama macam diorang. Tapi jangn lupa jugak masa zaman tu politik diorang bermain dengan black magic. ilmu hitam. dalam Quran pon ada tertulis melalui kisah-kisah nabi Musa A.S.

Ketika pemerintahan Horus, manusia ni memang dijadikan sebagai hamba kepada golongan istana dan kepada golongan ahli-ahli ilmu hitam. manusia-manusia ini iaitu golongan Bani Israel hidup dalam keadaan tertindas tetapi ada segelintir daripadanya yang mempercayai yang Firaun itu adalah Tuhan. golongan ini la yang bekerjasama dengan ahli-ahli ilmu hitam dalam menjayakan cita-cita Horus untuk menguasai dunia. Lama kelamaan golongan yang tertindas ini mempercayaila Firaun itu sebagai tuhan atas hasutan Syaitan yang berjanji memberi mereka kekayaan dan kuasa politik. Secara langsung dari apa yang diperkatakan, agama mesir purba dihubungkaitkan dengan amalan ilmu hitam dan penyembahan kepada syaitan. Horus mengikut ritual-ritual yang diajarkan oleh golongan ahli ilmu hitam ini dan digunakan untuk kuasa politik untuk tujuan menakluki dunia. Namun kuasa Sihir yang dipelajari Horus berjaya dipatahkan oleh musuh dan mengakibatkan mata kiri Horus buta. Akibat semangat Horus untuk menakluki dunia yang dengan bersungguh-sungguh, golongan yahudi ini turut menyembah syaitan dan merancang untuk menghidupkan kembali Horus melalui perantaraan Syaitan. walaupon terpaksan mengambil masa yang lama. ( aku tulis ni kuat fikiran aku memikirkan cerita Lord of The Rings. sungguh sama jugak).


Golongan-golongan yahudi yang bersemangat menyembah syaitan ini semakin berkembang dan berpuak-puak. mereka menjelajahi dunia sehingga ke Assyria, Babylon, Rom, Greek, dan serata dunia zaman berzaman. Yahudi (golongan penyembah syaitan) ini memasuki Babylon dan bekerjasama dengan Babylon untuk menjadikan orang-orang yahudi di Jurusalem sebagai tawanan perang dan dibawa ke Babylon sebagai hamba. strategi ini dibuat untuk melupuskan bangsa-bangsa awal yahudi.

Disebabkan ajaran Tauhid dalam Islam yang menekankan yang kita perlu menyembah Allah secara total dan menyedarkan manusia bahawa Syaitan adalah musuh utama. Golongan-Golongan yahudi yang menyembah Syaitan ini membuat tentangan hebat. Golongan ini berusaha keras untuk melupuskan ajaran Tauhid dan pada masa yang sama meluaskan ajaran sembah syaitan mereka.

Jika dilihat hari ini, perancangan menyembah Syaitan ini sudah nak sampai kepenghujung dah. rancangan terakhir mereka adalah untuk menghidupkan Dajjal (kemungkinan Horus). Bukti-bukti amat jelas kelihatan, sebagai contoh umat Islam dilabelkan sebagai pengganas dan difitnah habis-habisan.


Perang akhir zaman tidak lama lagi. mungkin diantara Islam dengan golongan Yahudi/Nasrani yang ditopengkan sebagai golongan Illuminati. Allahualam. Setiap kekecohan dan apa yang berlaku didunia hari ini ada perancanganya, ada satu kumpulan khas yang merancangnya tanpa dunia menyedari kehidarannya. mereka merancang semua ini dengan bantuan syaitan supaya manusia befikir yang setiap apa yang berlaku secara kebetulan tetapi hkikatnya dirancang dengan sungguh teliti. tipu daya syaitan tu sungguh halus dan teliti.


SESUNGGUHNYA ALLAH MAHA MENGETAHUI APA YANG TERTULIS DILANGIT DAN DIBUMI.

p/s: aku akan bersambung.. renung-renungkan. aku tak sebaik-sebaik malaikat dan aku tak sejahat-jahat syaitan. aku manusia. sentiasa melakukan kesilapan.





1 comment:

David Brunson said...

Microscope Carrying Case. Welcome to Medical Microscopes. An apparatus with such an arrangement is the Nephelometer.

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails