Tuesday, April 20, 2010

" Penghargaan "


Salam Selasa. aku semalam masa tengah-tengah malam aku bukak facebook then aku nampak ada satu message dekat inbox facebook aku. then bila aku bukak aku jadi terharu. nah aku printscreenkan apa yang ada dalam inbox facebook aku.


Masa ini la aku rasa ada orang menghargai aku menulis belog. aku sayang siapa yang follow belog aku selalu. thanks yang melinkan belog aku di belog korang. thanks for the support. macam ini la akan menyebabkan aku bersemangat untuk terus berbelog! thanks alot!!

p/s: to harif. aku boleh bantu ko slow-slow. yang paling penting minat. bukan just panas-panas tahi ayam jek. gudluck bro!

2 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

bagus..tolong menolong antara satu sama lain....

p/s: buat master course apa kat UTM..

Carl Samsudin said...

kita kene tolong menolong kan? huhu. kat utm amik course chemistry. lagi setahun lagi habis la kot.

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails