Sunday, April 4, 2010

" Treasure Hunt: Supported by JOHO "


Hello! dan Salam Ahad. sorry semalam aku tak update belog aku. aku pergi bercuti ke desaru bersama member-member aku. ok! aku nak story sikit pasal satu aktivity yang best ni. TREASURE HUNT!! ahad, 18 april 2010. treasure hunt ni di supported by JOHO, Lost Malays, Iskandar Malaysia, Tourism Malaysia, MBJB dan Al-ikhlas Education.

Korang harus join ni. ini amat menarik. treasure hunt ni akan berlangsung sekitar bandaraya johor baru. yuran penyertaan rm50 per kepala. cukupkan satu team dalam 4 orang. sediakan kenderaan sebab korang akan bergerak menggunakan kenderaan korang dari satu check point ke check point yang lain. Makanan, goodie bag and voucher petrol disediakan. nak tau apa yang korang akan menangi tak? jangan terkejut! nah!!!

1st prize - 5Hari/4Malam di Bali, Indonesia.
2nd prize - 3Hari/2Malam di Pulau Perhentian.
3rd Prize - 3Hari/2Malam di Pulau Langkawi.

Hadiah percutian ini adalah untuk GROUP!! so apa lagi? tubuhkan group dan register sekarang. any info terus terjah ke facebook JOHO.

p/s: poster tu if korang perasan ada aku. aku da training kuat dah untuk treasure hunt ni. da pergi hafal tempat-tempat popular dekat johor baru dah. anda pula bagaimana? cheh cheh! haha.





2 comments:

kenwooi said...

the last time i participated in a treasure hunt was like in 2006.. haha so long ago =P

Carl Samsudin said...

so, u should try this kwnwooi.. lets!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails