Monday, April 5, 2010

" Volkswagen Van "


Salam isnin. sorry harini lambat update. internet server down dekat lab aku. ni aku just nak share kat korang kereta yang "chare". Volkswagen van tahun 70-an. ini baru cool bawak keliling bandar. last friday and petang tadi aku ade fotoshoot dengan van ni. aku berminat sangat la dengan van ni. siapa ade yang nak jual dekat aku? boleh discuss-discuss ok!

van ni di taman istana. (fotoshoot untuk treasure hunt)


van ni di lost malaya. " its great mannn.." - tomo, lost malaya owner.

inside the van. kasi hantar pimp my ride baru best ni! slumber!!

p/s: zaman sekarang. lagi antik lagi oldskul lagi orang cari!




8 comments:

siapekah aku ? said...

aku like 5 kali

mR.hoho said...

classik & otai sekali...
milik siapakah si"VW" ini??

Carl Samsudin said...

siapakah aku: aku if boleh nak like banyak gile!!

Carl Samsudin said...

hairi: ni member aku punya. style ek!

Anonymous said...

CUN !
na beli rase ;]]

Adam Zaefrul said...

care bro.... double thumbs up!!!

Carl Samsudin said...

gamba nampak tahun 70-an tak? haha.

ejatt said...

kenangan beb aku nek van nie ke desaru n kl!!!hahahah..
hidopp eddy!!hahaha

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails