Tuesday, April 6, 2010

" White Room Mount Austin "


Last week masa aku nak pegi tonton wayang cerita daybreaker aku singgah dekat satu cafe ni dekat area mount austin. dekat area tebrau. betul-betul sebelah sunway kolej. WHITE ROOM CAFE. sebelah white room cafe ni ada boardgame cafe and junk junkies. white room ni macam combination roost bar + living room. jom usha gambar!









Bagi aku white room cafe ni macam so-so jek. tak menarik mana. dari 5 bintang aku bagi 2 setengah jek. haha. jahat eh aku. aku bagi berdasarkan keikhlasan hati aku. so toke-toke kedai lenkali nampak aku datang kedai korang sila hati-hati. macam white room cafe ni letak bungkusan botol minuman diorang bersepah. tak cool langsung. adios!

p/s: bagi aku so far ubud cafe makanan terbaik!

4 comments:

Bungakopi said...

keje ko g kedai tu tgkap2 pic je lah ye? camna reaksi tuan kedai? haha

Carl Samsudin said...

tuan kedai tu ingat aku wartawan. habis baik dia layan. siap tanya ok tak nasi dia? pedas ke? hahaaha!

kluxorious said...

tgk kotak tisu jer dah tau fail

Carl Samsudin said...

bodoh la tempat ni! hahaha,.

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails