Friday, May 21, 2010

" Johan Raja Lawak: imitate Eric Leong, Chef Wan and Dr Fadzilah Kamsah "



Korang layan la kejap youtube ini. aku ini memang susah nak gelak tengok cerita-cerita kelaka ini. tapi kali ini si Johan ini berjaya buat aku gelak. wtf! hahaha.

10 comments:

Sendra said...

aku sampai sekarang tengok ni ulang2 masih gelak lagi..siap dh hafal lagi dah skripnya..aku paling suka dia jadi ceftu tu ha..hhahah

ding ding ding ding..assalamualaikum..
bukannya,kita lawan pedang,alexandar..haha
okey kita bersama saya,chef tu..
chef tu apa?chef tukang masak..haha
chef wan tu abang aku..ye..
yang kau tu kenapa?
tewrele2 terinjat2?
apa dia?bini kau masak air je?
haa,bini kau tu pekak..ahhaa..
okey,cara2 nak senang lah ye,
kalau nak ikutkan kita lah kan,
nak cara2 nak masak,
ding dang ding dang,
bkan alexandar,
haaaaa,tu dia walaupun,
aku suka tengok citer alexandar,
hoo..macamna tu kan untuk orang yang baru kawin ni,
haaa,,,kadang2,kat dapur tu dia bukan masak,
dia ding dang ding dang alexandar..
ahhahah..jangan..orang baru ni,
selalunya dia pergi dewrive twhru..
beli makanan2 segewre..
ding dang ding dang alexandar..
haaa..kita blajo ye..
takpun nak bagi senang,
untuk orang yang baru kawin ni,
kau buat apa?mesti tak tw kan?
belilah buku2 mak nokk..
arghhh..beli buku mak ahhh..
ding dang ding dang alexandar..

Carl Samsudin said...

sial jek. sampai menghafal eh ko. hebat betol penangan johan ni. aku ngok video ni tergelak sorang2. buat malu jek. hahaha. tapi mang habis lawak la. klaka. cmni bru best!

ZADE said...

Keh keh keh...ni baru lawak seram namanya. Dah lama tak tengok orang buat imitation camnih. Dulu ada Yusof Chong...yang suka imitate ahli politik.

::ienafazlyna:: said...

hahahhha..umah aku luar umah ade tangga, tp dalam umah tak de tangga..tak tahu nak wat tangga kat ne nie..hehhee

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

kah kah kah..lawah tol johan ni..memang best layan video ni..

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.hoho pnjang gile komen sendra
.tp mmg lawak dong!

.ding dang ding dang alexandar!!
.hahaha~~

siapekah aku ? said...

carl...tgk yg next video,,tu baekkk

si LauT Mati said...

sendra : aku rasa bukan ding dang ding dang....aku rasa cin cang cin cang, alexander.....

carl : mana2 la kan ko jumpa mende nie....memang lawak le sesangat....aku tengok tiga kali berturut2....hahahahha

Blogwalking means = komen yer

hentakbelipat said...

cam haram..hahaah

Carl Samsudin said...

untuk menghiburkan hati sahaja!! hehehehe.

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails