Thursday, May 27, 2010

" Jom Ber'Ex-Change' Link dengan Carl "


If korang perasan aku ada buat satu widget baru dekat sebelah kanan belog aku. widget itu khas untuk siapa-siapa yang dah linkan aku dekat belog dia. so if korang pon nak belog korang ada dekat situ jom la sama-sama exchangekan link dengan aku. pada siapa-siapa dah rasa dia dah linkan belog aku dekat belog dia inform la aku ok. mungkin aku tak perasan. atleast aku boleh ke belog korang hari-hari melawat if aku dah linkan korang kan. ni aku nak cari belog-belog korang kadang-kadang lupa la apa nama url korang. so bila aku dah linkan senang la sikit. macam aku kata la. aku lagi suka berexchange link dari follow-mengfollow ni. so apa lagi? jom la.. korang tinggalkan korang punya link and nama ap korang rasa korang popular. so nanti aku letakan dekat belog aku ok. sharing is loving. aku dah tak main sharing is caring dah.. loving terus! yeayh!!

p/s: siapa-siapa blogger dari Kuantan. jom kita lepak hari esok or sabtu ok! aku ada kat sana sampai sabtu. jom!!

30 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

walalala Carl~

hebat dah skang ni~

.Anna. said...

i've linked yours in mine! ;)

Carl Samsudin said...

ok anna. link kan balik anna kat belog carl ok.

a.n.y.s.s said...

sebelum ni slalu je baca senyap2.
hari ni baru drop comment.
dah link carl dah. sama utm gak :)

Cik Ekin said...

bgus2..ouhoh sharing is loving eyh skg..bkn caring da.. tuka plak yea..haha

Cik Ekin said...
This comment has been removed by the author.
RazFiRa said...

da lame da link kamu..hoho

SD said...

blogger pekan....dah dekat dah tu tp bajet lari nanti....huhuhu

.::WaNiE::. said...

oh kuantan

oh tanjung lumpur

oh ikan bakar

boleh?

hahaha

*∽ IZAN ∽* said...

Salam.. i've been silent reader for quite somestimes too.. dah linked pun. Kalau sudi jenggah la sini hu hu. Apa pun tertarik dgn header yg mengancammm tuhhh hu hu

http://sweetomoide.blogspot.com

Pooja Rahim said...

carl yang baik..>tepuk-tepuk<

kluxorious said...

kalau link ngan blog klux, Carl akan layan ke? Kot la interest tak sama kan? Or bley jinak2 with what I have to offer?

kluxorious said...

btw kat kuantan sampai sabtu jer? Ahad buat per XD

Dilakochan said...

Jom, Jom kite bertuka tuka link carl!
^.^

❤pupel❤ said...

carl..da letak..cube view blog pupel n tgok kat "berjalan2" t carl letak la pupel nyer blog gak e.. www.pupel.blogspot.com..

aryanti said...

kalep..ak pon da link blog kau kt blog ak
hehehe...
tetibe ak terdetik nk bloging gak
bru je start...sila bg tunjuk ajar ye
bt ni ak nye link
http://myaryanti.blogspot.com

n@m@n said...

dah link kan ;)

http://naman0807.blogspot.com/

Izan Ishak said...

nak exchange link juga...

http://diariummi.blogspot.com

ZADE said...

Emmphh...Mr. Carl..err...ini widget tidakkah sama dengan itu widget yang kita link blog oreng seperti yang Mr. Carl sudah masukkan di sinney? Oh, and by the way, I have already linked you to mine, actually.

one_are said...

I've linked you ody. XD

BABYBOO said...

i dah link ur blog :) jom exchange :P

chybee said...

linked you already few weeks ago :)

Carl Samsudin said...

dah linkan semua!!!!

Fadhio said...

carl...link me!...baru join~

[CiK cAmEn] said...

link saya. saya dah lama link kan anda ^^
www.camenpunyebelog.blogspot.com

whitelilies island said...

dah add dah :D

Viva Sakura said...

best blog ni..i nk join same...hehehe

aLy said...

errr
baru link kan blog ni sebab baru jumpe
suke tgk gambo~

Ema Jue said...

salam..sgt suka baca blog anda... nak link juga nie...

fairus said...

Nak Ex-Change Juga..

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails