Thursday, May 20, 2010

" Penangan Ustazah dengan Warden "


Before makan tengahari aku nak kasitao korang kejap. aku baru je buka akaun nuffnang aku pagi tadi. and aku agak terkejut jugak la dengan statistik pasal entry aku semalam. entry pasal "Adegan Seks Ustazah dengan Warden Sekolah Agama". banyak jugak orang google pasal cerita ustazah and warden ini eh dan menyinggah ke belog aku.

Korang cuba tengok keyword yang diorang guna yang membuatkan diorng sampai ke belog aku. ustazah-ustazah-ustazah. apa yang korang nak cari eh? ish ish ish.

hambik ko! semalam punya unique visitors lebih 500.

p/s: nak makan apa eh tenghari ini? western or eastern.

6 comments:

.::WaNiE::. said...

mesti cari video ahahaha

Nabil Fikri said...

Wah.. menarik nih. haha. x sangka bleh tambah visitors mcm tu saja. =)

Carl Samsudin said...

agak la. carl pon rasa macam tu.

AREku said...

bnde panas camnie mmg ramai
cube kalo psl ceramah agama@ilmiah
hampeh
hehe
;)

Carl Samsudin said...

nanti aku try buat pasal agama ok. tengok respone macamana.

Yatre Hayati said...

wow....bab mcm ni..laju jer...hahahah

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails