Monday, May 3, 2010

" Rahsia Besar JOHO "


Salam isnin to semua. sorry la lately ni aku agak-agak kekabutan. banyak bende nak kene handle. kesana kemari settlekan kerja. nak pegang keyboard jauh sekali. ni baru la aku ada peluang nak online. itu pon kejap jek. nanti aku nak kene rushing setlekan kerja lain pulak. so dikesempatan aku boleh online ni kejap aku nak tunjukan 2 keping kambar ni.

Pokok.

Low Rider.

Agak-agak apa korang rasa? boleh aku tau? bagi JOHO lovers mungkin diorang boleh teka-teka apa aku maksudkan kan? bagi yang tak tahu sila ke facebook JOHO and cari apa yang aku maksudkan. huhu. bagi yang tak sabar. tunggu. pasti akan teruja dan menerujakan.

JOHO. best kept SECRET.

p/s: mari-mari-mari 'berconteng'.

5 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

alahai...tak tau apa simbolik pokok dan low rider ni..huhuhu

siapekah aku ? said...

oi...basikal akuuuuuuu !!! amik gambar tanpa permit !

zaki shukor said...

setor konsep JOHO!!! yeah... :D

budakkilang said...

hey!!..ini sejarah..aku teringat Dato' Onn berbasikal dari Batu Pahat ke Johor Bahru.

Carl Samsudin said...

teka2!! huhuhuhu.......

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails