Thursday, May 6, 2010

" Satu Karya KUKUBESI "



Salam pagi khamis to semua pembaca belog aku. pagi-pagi ini aku bukak facebook aku and aku ditag oleh si kukubesi dengan gambar ni. korang mesti pernah about freemason or illuminati rite? if belum boleh la try baca-baca entry aku dekat sini pasal illuminati and freemason. just click 'sini'.

If kita nak melawan gerakan illuminati ni amat susah la. mereka ini licik. pengaruh minda memang kuat. so apa yang kita boleh buat just sedarkan orang ramai. as aku rakyat MALAYSIA and beragama ISLAM hope korang sokong kita buat kesedaran kepada semua tentang bahayanya illuminati ini. aku hope korang search dekat mana-mana pasal illuminati ini and fikir betol-betol ye. ini bukan just untuk agama Islam. tetapi untuk semua agama. anda semua sebenarnya ditipu dan agama-agama anda sedah dirosakkan. jom sama-sama kita sedar dan bangkit! (korang boleh guna gamba diatas untuk menentang illuminati ini dengan memberi kesedaran kepada orang ramai) - Kukubesi mengizinkan. Plus if siapa nak complete episodes of The Arrivals (malay subtitle) boleh contact-contact aku ok. nanti aku tolong bagikan.

p/s: apa akan jadi if kerajaan Malaysia tayangkan ' The Arrivals ' dekat siaran television Malaysia?

4 comments:

fotostereo said...

bro..aku dh tgk tp x simpan the arrivals,aku mau the arrivals yang ade subtitile....mcm mane mau amek?

Carl Samsudin said...

2 la. macamana aku nak kasi? 2.5 gig files.

petisuara said...

fotostereo:pagi je youtube search the arrivals with bm subtitles..

sugar said...

tak mungkin kerajaan malaysia akan tayang the arrivals kat tv kita.sedangkan berita kat tv tu pon dorang tapis.

entahlah.rasanya kita sendiri kena bertindak atas usaha sendiri.

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails