Sunday, May 23, 2010

" Shrek Forever After (Shrek 4) - The Final Chapter "



Oit! huhu. korang apa plan hujung minggu ini? dah tengok muvie Shrek Forever After? if belom better pergi tengok ok! even aku tak pernah tengok Shrek 1, 2 and 3 aku terus terjun ke Shrek 4. lame tak aku? haha. tapi aku tau je orang cakap cerita Shrek ini memang best. so aku dengan PA aku terus ke wayang berhampiran pergi usha cerita Shrek 4 ini. seriously memang menarik. even cerita ini punya duration just 90minutes. tapi cukup menghiburkan la. penuh dengan gelak ketawa. serious aku tak tipu!! better cekedaud!

ni try usha trailer dia dulu.

Apa yang best pasal cerita ini. Shrek actually dah bosan orang anggap dia as hero. dia macam nak je masa zaman-zaman dulu yang dia as Orge yang ditakuti orang. itu yang di terjumpa dengan Rumpelstiltskin and sign agreement untuk dia jadi orge untuk sehari. so cerita dia berputar-putar time Shrek ini jadi Orge untuk sehari la. time ini la semua kawan-kawan dia termasuk Fiona tak kenal dia lagi. time ini korang dapat saksikan Puss sangat gemok. and korang jugak dapat tengok Puss buat muka chomel. haha. lawak gila. so better pergi la usha ok! kang aku cerita semua tak best pulak kan. alang-alang ahad ini so pergi ke wayang berhampiran. SHREK 4!!

p/s: Robin Hood best tak?

5 comments:

Yatre Hayati said...

wah wah wah..
nak tengok shrek 4..tak sabar..
fahm jugak ek even x tengok yang 1,2,3

salute la!~!!

siapekah aku ? said...

cARL...tengok yg 3D la best..percaya atau tidak, kt johor dh ade panggung 3D..nk tau kt mane ? nnti aku bitau secara rahsia

masturah idrus said...

waaaaa.....nak g tgk laaaaaa

Carl Samsudin said...

kat mana 3D? mau la. Toy Story 3 nant!! tengok la Shrek! best wooo.

RazFiRa said...

robin hood best!

shrek pon best!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails