Wednesday, June 16, 2010

" Merapu.Meraban "



Salam semua. hari ini hari rabu. pada-pada yang cool, yang layan world cup tahun ini mungkin ada yang agak kecewa dengan result-result sekarang ini. dengan game yang tak cukup thrill. dengan banyak seri nya. korang mesti fikir yang world cup 2010 kali ini sangat hambar kan? so untuk mengubat hati korang-korang ini jom kita saksikan game Spain malam ini pukul 10 malam. aku tau ramai yang sokong Spain. termasuklah aku. hari ini merupakan hari pertama Spain bermain. dengan team yang dipenuhi barisan star-star. yang paling menarik perhatian malam ni mestilah Fernando Torres yang bermain untuk Liverpool. so moh la kita ramai-ramai usha game malam ni. kita tengok macamana Fernando Torres dengan rakan-rakan menentang Switzerland malam ni ok!

So malam ni aku akan tengok Spain lawan Switzerland ni dengan PA aku. so dia akan turun ke JB dari Singapore untuk teman aku tengok team Spain kesayangan aku ini. hope la Spain menang. so mesti aku gembira teramat. nak-nak Fernando Torres aku score goal. memang tak tau nak cakap apa la kan. aku jumpa PA aku. then Spain aku menang. plus Torres score goal. hope so la!!

Btw. sekarang aku dengan PA aku berjauhan. dia bekerja di Singapore. and aku di JB. so sangat susah la nak jumpa. bukan apa. banyak kerja-kerja aku tertanguh and tak dapat dijalankan. ye la. pembantu takda kan. nak handle kerja yang banyak-banyak memang tak larat la kan if sorang-sorang. nak contact dengan PA aku pon sangat susah sekarang ni. dia start kerja pukul 8 pagi. balik pon lewat malam. tapi semalam bukan dah lewat malam lagi. tapi awal pagi. pukul 4 pagi balik kerja. gila tak gila si PA aku tu bekerja. aku just hope dia selamat je la bekerja itu. balik-balik JB cepat sikit ye si PA. banyak kerja yang menanti ini. bulan Julai nanti insyaAllah PA aku ke JB balik. woo. tak sabar.

p/s: Belle.Spain.Torres.

5 comments:

TeRRoRRiZZ said...

yup semestinyer nak layan bola...
oleeeee oleeeeeeee oleeeeeeeee

chybee said...

bencisnye spain kalah!!! hoho...xnak tgk WC dh!!

a.n.y.s.s said...

huu. kecewa jugak team spain kalah malam tadi. :S

Carl Samsudin said...

huhu. jangn sedih2 la ok. xde luck je 2. verall game diorng superb. next time aa la rezeki 2. silap pecaturan sikit 2.

Sue said...
This comment has been removed by the author.

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails