Friday, June 11, 2010

" Mohon Seribu Maaf dari Carl Samsudin "


Salam semua. salam jumaat. hye-hye. hope korang semua sihat walafiat la eh. dekat sini aku nak mohon maaf sikit la. *if ada nak terima maaf aku*. minggu ini mood aku sangat ke laut la. banyak kerja kene postpone. banyak bende tak siap. banyak bende nak fikirkan. ada yang kita nampak elok tapi buruk disebaliknya. ada yang kita nampak buruk tapi elok disebaliknya. paling aku kecewa internet connection yang amat teruk sekali. tak mampu nak cakap apa la kan. terima je la hakikat. minggu ini aku sangat kurang update belog aku ini. banyak je story aku nak sampaikan tapi disebabkan internet aku ini sangat teruk. so aku hold on dulu la ok entry-entry aku. if tulis tengah takda-takda mood ini memang merapu la jawapanya. ada banyak jugak gambar yang dalam camera aku masih belom ditransferkan. uish.. bila la internet ini nak ok. stress jugak! btw thanks kepada viewers belog aku yang selalu aku nampak nama-nama korang dekat belog aku. terima kasih banyak-banyak. if internet dah ok nanti aku update story-story and gambar-gambar baru ok. bye!

p/s: it takes an egg to make a hen, it takes a hen to make an egg.. life is wonderful.

1 comment:

a.n.y.s.s said...

it's okay carl!
cepat-cepat sembuh internet connection! :))

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails