Tuesday, June 29, 2010

" Remi Gaillard. The Best Men on Earth "


Salam semua. before aku nak pergi turun padang nak tonton game Natherland vs Slovakia ni aku nak tingalkan video menarik dari Youtube ni pasal prankster dari France ni. nama dia Remi Gaillard. mungkin ada yang tau and mungkin ada yang tak pernah tau. so korang cuba la try usha video ini. if tak menarik aku takkan post dekat belog aku ni. buat malu aku je kan. so video ni memang totally menceriakan aku. dengan aksi-aksi berani si Remi Gaillard ni buat aku rasa. ada jugak orang macam ni dekat bumi ni kan. if korang dah habis usha video ni korang usha la video-video lain dekat youtube pasal Remi Gaillard ni. seriously. mamat ni 5 Stars!!


p/s: amacam best? dah habis layan jom tengok bola. tak style la if time worldcup tak tengok bola kan. aku suka perempuan layan bola. muahxxXxxx!

2 comments:

hentakbelipat said...

mcm babi mamat ni.hahaha

Carl Samsudin said...

slumber ko wat gini!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails