Friday, July 23, 2010

" AnchorFree: Software untuk Mengakses Facebook jika diblock "



Hye. salam jumaat semua! kali ini aku dengan bermurah hatinya nak kasi korang satu software baik punya untuk korang layan Facebook sekiranya di tempat kerja korang kene block Facebook ini. mana boleh larikan diri dari Facebook kan. ada yang sampai Facebook ini merupakan sebahagian dari kehidupan seharian diorang. so dengan murah hatinya aku nak bagi korang software AnchorFree ini. korang cuba download and gunakanla Facebook di tempat kerja anda dengan sesuka hati ok. hahaha. *jahat*. nasib baik tempat aku tak block facebook ini. if dia block dah lama aku guna software Anchorfree ini. jom download!

.just click 'here'. - Download AnchorFree.

p/s: siapa-siapa rakan blogger yang nak add aku dekat facebook just click 'here' ok! atau search Carl Samsudin. bye2. mau pulang ke rumah!!




1 comment:

Hidayah Ismawi said...

kat sini FB tak block cuma kekadang internet membiskut (kejap ada kejap takde) or sgt lembap jer.. tapi lately dah sgt2 kurang kat FB .. sbb sibuk plus sekarang dah ada blog..hehe

MY LATEST ENTRY: I hate Middle Lane Hoggers

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails