Thursday, July 8, 2010

" JOHO GEGO 16 JULY 2010 "


.JOHO GEGO.

Salam kepada semua readers belog aku ni. hope korang sihat. so aku secara rasminya nak memberi tahu korang semua bahawa JOHO akan mengadakan satu event best di Bukit Timbalan, JOHOR BAHRU pada 16 July 2010 bersamaan hari Jumaat. Event ini diberi nama GEGO. korang nak tau apa yang ada masa event ni kan? buat masa ini aku still nak rahsiakan dulu. if korang nak tau apa ada jom sama-sama kita ke sana 16 July ini. korang pernah pergi event-event yang JOHO buat? seperti SPAM and SIREN'S NITE? if yang pernah pergi mesti berpuas hati kan? if korang tak percaya cuba tanya member-member korang yang pernah pergi event-event yang JOHO buat. terbaik bukan? BRAVO!!






.Maskot terbaru JOHO, Abang Yem berkemungkinan besar akan berada di Bukit Timbalan pada 16 July ini. sila pastikan korang bawa korang punya kamera untuk bergambar bersama Abang Yem.

.Event JOHO yang lepas. SPAM. if korang nak tengok review aku pasal SPAM korang boleh usha di dengan click - 'JOHO SPAM'

.Siren's Nite. if korang nak usha review aku pasal Siren's Nite ini boleh click - Siren's Nite, a Nite to be Remember, dan Spam Behind the Scene.

p/s: tak sabar nak ketemu dengan JOHO Lovers!!!

No comments:

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails