Monday, July 12, 2010

" Kenapa Nak Jadi Anonymous Bila Nak Comment Belog Carl? "


.click untuk besarkan.

Salam semua!! salam tengah malam. hari ini ada match Germany vs Uruguay. macam tak berbaloi je aku nak stay up nak watch that game. 3rd place just usha result dekat internet je pagi esok. so. aku just nak story sikit jek untuk entry kali ini. pasal post aku before this. pasal aku komen yang agak mengutuk la pasal filem 'ECLIPSE'. mungkin ada yang agak terasa la kan. tapi aku just review apa yang aku rasa dan lalui jek. so if korang tak bersetuju itu hak korang la kan? betol tak. so bila aku scroll down comment-comment aku untuk post ni *aku jenis tak tapis comments, semua comments aku kasi lepas*. aku terjumpa comment dari seorang ini. yang just guna ANONYMOUS ni. aku tak gemar la guna ANONYMOUS ini. macam tak cool and dare kan.tak radikal. si ANONYMOUS ini actually takda google akaun ke eh? ke ada sebab lain yang menyebabkan dia guna ANONYMOUS? tapi aku yang pasti, dia ni fan hebat TWILIGHT. or poyo-poyo je fan TWILIGHT. betol tak? ermmm.... aku tak pernah halang korang nak comment apa dekat belog aku. semua aku terima dengan happy. chill! btw thanks singgah belog aku eh. walaupon ANONYMOUS tu kata aku JERK, seriously aku happy jek. atleast sang ANONYMOUS tu duk baca jugak entry aku yang entah apa-apa ini. hehe. thanks! GUDNITE.




10 comments:

wannurfazrini said...

hahah , kene la terima hakikat . takot kot2 u pegi serang dia . so pas ni blogger kene buang comment as Anonymous . jadii org ada akaun google je leh comment . best gak camtu kan?

Carl Samsudin said...

tu la.. if nak komen wat pe nak jadi anonymous kan? tol tak... bek takyah comment. huhuhuhu...carl tak kesah pon siapa nak komen. tapi lagi best if die tunjukan diri dia yang sebenar kan?

Misz Sephia said...

sentaplah tu carl..mcmlah robpatts or taylor lautner tu nk kahwin dgn die..:terawang-awang:
bkn kite leh setting org yg beri comment ke? :blur:

Anonymous said...

sedangkan darth vader pun pemalu, apalagi i. kalau tak salinan ic i pun i dah letak kat sini. sporting lah banyak ye carl. i lap u tau.

petisuara said...

biase ah 2..aku punye cik anon dah lme xnampak..salu kalau entry aku psl tudung baru ade sicik2 anon..huhu

Carl Samsudin said...

misz sephia: xde sentap pon la. itu hak masing2 la nak komen apa kan. tapi xbest la nak gun anonymous kan. xcool la. if berani tunjukan diir sebenar la. bru cool.

Anonymous: oraite.

petisuara: aku ok jek. gerakan radikal aku suke.

.::WaNiE::. said...

ok goodnite too

tp skrg kul 4.43 p.m

apa cer

Carl Samsudin said...

wanie: lambat la...

syafiq said...

ala rileks bro..yg guna anonymous tuh xbrani r.. nak bangkang tapi xbrani nk ke depan..ape daa..

biarkan aje, itu sume hak masing2.. haha

Anonymous said...

i like bebelan anonymous.hiks

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails