Tuesday, July 27, 2010

" Lama Tak Update Belog "


Hye. salam semua. lama gila aku tak online. lama jugak aku tak berbelog ini. if boleh update belog guna Blackberry dah lama aku update belog aku yang usang gila ni. setelah penat lelah menjayakan GEGO by JOHO. setelah dikritik hebat dengan "Thanks for Welcome". sampai member-member aku dekat KL pon turut menganjeng aku dengan 'TFW' tu. geng-geng photography Haluan Kiri pon gembira duk nganjeng-nganjeng aku. so aku mengambil keputusan untuk berehat selama seminggu di rumah aku. berehat bersama family. tapi frust sebab balik rumah strymx buat hal. kene panah petir pulak. call orang strymx banyak kali tapi tak reti-reti nak mengrespon! haiya!! nasib baik boleh layan 'en hesh de' dekat rumah. best wo. if la english premeir league dah start memang aku tak sangup nak pulang ke JB lagi dengan penagangan 'en hesh de' ni. TERBAIK!!

So alang-alang aku dekat KL ini. aku duk termenung-termenung nak buat bisness bila balik JB nanti. ingat nak buat bisness kereta sewa dekat UTM. laku ke eh? dengar cerita if buat bisness kereta sewa dekat tempat belajar memang laku sebab budak-budak yang baru masuk ini diorang nak berjalan tapi takda transport. so bila ada kereta sewa ini diorang happy sikit untuk berjalan. yelaa. lesen memand ada tapi tak digunakan. so bagi budak-budak yang baru masuk UTM Skudai tu kan. aku galakan la korang keluar dari UTM tu pergi jalan-jalan sekitar JB. memang banyak benda menarik. so if nanti aku buat kereta sewa korang sewa la kereta aku ok! pergi jelajah JB sikit. serious menarik! *langkah-langkah promosi*. haha.

Ahad nanti insyAllah aku balik ke JB. dengan berbekalkan mode bisness dalam hati aku. plus 7-8 August nanti ada event yang menarik sikit untuk sang-sang Photographer di sekitar JB. free-free kan la diri korang semua pada tarikh itu ok! ill be there. Achung!!

p/s: rakan-rakan bila message aku sila sertakan nama korang. coz aku hilang banyak nombor telephon ini. kesulitan amat dikesali. bye!





7 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

salam...
welkamm backk.. cepat2 la clearkan sawang2 tuhhh he he.

Mabeles gak idea tuu... bagus baguss! kalau ada keta senang la bebudak ni bersuka ria kat dangar bay he he

Carl Samsudin said...

tenggah buat bisness ni. so xde masa sikit nak cari materials untuk berbelog ini. huhuh. ada masa carl update ok!!

tu la. nak wat kete sewa la. cari pedapatan sampingan.

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

baguslah berbisness...

Hati Kusut said...

hey sahabat!no telepon aku pun dh hilang ke?haha

LyaNa HamzaH said...

y not kamu wat sewa sambil pakej jelajah JOHO,,hihi..jgn lupa letak sticker TFW kat kete..sure ramai nak sewa..selamat berbisnes..(suatu wktu dulu aku pon penah wat bisnes ni time study)jgn lupa wat simple agreement,langkah berjaga2..malang tidak berbau..

ishiko said...

GEGO!! GEGO!! GEGO!!

Carl Samsudin said...

ok thanks for the support semua!!!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails