Sunday, July 18, 2010

" Thanks for WELCOME??!!!! "



Salam ahad semua!! mode happy sikit. sebab semua kerja dah settle. semua kerja berjalan dengan lancar. semalam sempat tengok movie 'Ineception'. baik gila! lagi baik dari Eclipse! seriously aku tak tipu. mimpi dalam mimpi. mencabar minda. terbaik la!

Sini aku nak story sikit. sikit jek la. last friday as aku mention before this yang JOHO ada buat event, and nama event tu GEGO. so tugas aku pada hari tu as krew GEGO TV and aku jadi MC malam tu bersama member ak Fendi and Biha. ada satu segment tu. aku tanya siapa yang datang dari UTM dekat crowds yang hadir. and then ramai yang angkat tangan. so aku nampak ada jugak foreigner yang datang malam tu. so dengan automaticnya kepala otak aku terpikir karpet yg ada dekat depan pintu yang tertulis 'WELCOME'. *tak tau asal aku pikir karpet la*. apa lagi. dengan confidentnya aku jerit 'THANKS FOR WELCOMMEEE...!!!' confident beb! last-last member aku tegur. 'salah weiyh'. alamak! seriously malu gila la. memang tak tau nak sorok muka dekat mana. dengan crowds yang nak dekat cecah 500+ orang. memang malu. tapi nasib baik diorang sporting habis. biasala. manusia buat silap kan. so balik jek dari event tu. aku bukak je facebook aku. penuh wall aku dengan perkataan 'THANKS FOR WELCOME'. WTF!!!.

p/s: GEGO terbaik! nantikan review pasal GEGO. wuhu~~




14 comments:

Dilakochan said...

HAHAHA. Pandai jugak kau menghiburkan pengunjung GEGO kan!
wakakakak...

;)

THANKS FOR WELCOME yah!

mynnbachok said...

hahhahaahaa.. mynn gelak besa dari jauh jek. :D

apepon GEGO mmg osem. sape tak g rugi wooo..

anazeyy said...

lek la carl.. sape xpenah wat silap.. kite org yg dengar santai jek... hehe btw, u n GEGO memg layan habis!!!

eykameow said...

wah, macam best je. cepat la update! nxt even leh join. haha

Carl Samsudin said...

nak tau kisah GEGO... kene tunggguuuu..........

LyaNa HamzaH said...

x pe encik carl..good attempt..sangat menghiburkan..sangat selamba,..btw..the event TERBAIK.

.miss daimen. said...

patut la aku mcm pernah nmpk je foreigner depan stage tu..

aLy said...

wlupun sy tak pegi GEGO yg besh tu, tp sy tak rugi sbb carl akn update GEGO kan? ngehehe

dude, ada projek nak kena settle la..


hey, incepton mmg TERBAIK dari eclipse..
heehe
^_*
rasa nak pi tengok lagi..
nak masuk mimpi dalam-dalam...

Carl Samsudin said...

siapa yang tak pergi GEGO memang rugi la.. huhuhu. takpa2 nanti aku akan updatekan pasal event GEGO tu k. tunggu kemunculan GEGO TV yang dihostkan oleh aku and belle. tunggggguuuuu..~~

AUR said...

Adush...Rugi tak dapat tengok band...Gua kena bertugas kat Junk Sale...

Tapi malam tu memang ber'GEGO' la Bukit Timbalan...Tabik sprig la kat lu orang...

Pooja Rahim said...

salah2 tu la yg buat anda diingat/dikenal org~ahaha

Pooja Rahim said...

salah2 tu la yg buat anda diingat/dikenal org~ahaha

pot said...

yang tu bukan foreigner. nampak je foreign sebab korang jarang nampak dia.

ZADE said...

Biha...penyanyi yang baru nak naik tu kan? Ala2 genre Yuna gitu.... Kalau tak salah ler. We had her for our Annual Dinner last year. Not bad la suara dia. We had her sing...I mean.

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails