Tuesday, August 17, 2010

" 900+ Uniques Visitors, No.1 di Innit Nuffnang "


.Statistik dari Nuffnang untuk minggu ini.

Salam selasa semua! harini korang sehat tak? aku kurang sehat la. rasa tekak macam bengkak, gusi pon macam bengkak. aku rasa aku kekurangan minum air kosong la waktu berbuka. badan rasa-rasa nak demam. tapi tak elok sangat nak dilayankan demam tu. nanti lagi melarat. so cekalkan hati jugak la melawan sakit ini. tapi nasib baik aku dapat sedikit berita yang mengembirakan bila aku tengok Nuffnang aku arini. for the 1st time aku berblogging ini. aku mendapat UV nak melebihi 900+, last week paling tinggi pon aku dapat 700+ UV sehari. bila la pulak nak cecah 1000 UV sehari kan. so dengan dapatnya aku 900+ UV untuk semalam. aku mampu tersenyum melawan sakit aku ni. ayuh! teruskan perjuangan! haha. Thanks everyone. *just nak berkongsi-kongsi kegembiraan*.

.Tempat paling atas sekali untuk carta innit Nuffnang untuk semalam. dah macam carta lagu pulak aku rasa.

p/s: lately ini aku gila nak main twitter la. best pulak. more privacy.



10 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~

semalam aku nampak~

:)

eh, kau ada twitter?

meh la join aku mneggila di Twitter.

^^

Hidayah Ismawi said...

Congrats Carl :) Quite an achievement . Semoga cepat sihat .. nanti boleh lah cecah atas 1000UV tu :)

MY LATEST ENTRY: The kuih QUIZ

Rara said...

jom jom jom main twitter =D

eykameow said...

woo. nak follow carl lah. sebab dah follow belle. btw congratz! aku x penah smpai pun 900uv T___T

Carl Samsudin said...

twitter carl. CarlSamsduin.

zulkbo said...

salam
singgah carl
moga sihat selalu
untuk berpuasa..
jangan kantoi bro

honey amour said...

congrats..yaw..musim demam kot sekarang nih..

AUR said...

Peeerrrgh... Jelez aku dibuatnya...Xpe...gua kene kerja keras2 lagi..

lina said...

Congrats dear!

Carl Samsudin said...

THANKS!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails