Friday, August 27, 2010

" Istimewa di Hari Bersejarah Anda "



Kepada semua warga UTM JOHOR yang bakal berkonvokasion pada bulan September ini.

dengan ini aku Carl Samsudin (bukan nama sebenar) akan mengadakan sesi photography untuk sesiapa yang berminat pada hari bermakna untuk diri korang. aku as photographer korang (selama 2jam) akan mengambil gambar korang pada waktu-waktu yang korang rase suit dengan jadual korang pada hari bermakna korang. jangan expect gambar convocation yang typical dari aku. dan jangan terkejut if aku bawak korang masuk ke dalam semak untuk bergambar. biar lain dari yang lain.

aku charge rm100 untuk 2 jam. korang boleh bawak geng dalam 5 orang untuk sesi photography ini. then share rm20 sorang. senang kan? nanti aku akan burn gambar yang siap diedit dan akan post kepada korang. sekian terima kasih. siapa cepat dia dapat.

(poster tu buruk jek, tapi bermakna. haha)

n/ - untuk view photo/editing dari aku.

tolong inform kepada rakan yg berminat ok. buat masa ini dah ada 3 tempahan. mari-mari.



7 comments:

khai mohd said...

kalau perlukan khidmat tambahan, jgn lupa contact khai mohd photography ye...hahahaa.

hanis said...

alaa konvo taon depann... lmbt ag.. huuu

نورازريناابوحيري said...

wah... murahnyer... :)

.::WaNiE::. said...

berbaloi2 ni

Carl Samsudin said...

student package. sekali dengan editing!

bella dela rosa said...

kat upm tade eaa

Carl Samsudin said...

bile konvo bella?

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails