Wednesday, August 11, 2010

" Itu Orchid Laaa... "

Photobucket

Salam Rabu semua! Salam 1 Ramadhan untuk semua umat-umat Islam yang membaca belog aku. so macamana pagi-pagi ini? sahur tak pagi tadi? if sahur bagus. sahur itu merupakan sunat ketika bulan Ramadhan ini. sahur jugak akan memberi korang tenaga untuk menghadapi hari-hari yang korang tak dapat makan di waktu siang ini. banyakan la bersabar ye!

Korang minat tak pada bunga-bunga? last week aku ada buat photoshoot sikit untuk orchid-orchid mak aku yang ada dekat rumah aku. mak aku sangat sayang la dekat orchid-orchid dia ni. so before orchid-orchid kesayangan mak aku ni mati ke. or bunga dia dah gugur ke. aku sempat snap-snap gambar orchid ini untuk mak aku. hadiah untuk mak aku. uhuhu. *sedih bila time puasa tak disamping ibu tersayang. i love u mummy*.


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

p/s: dah start merancang apa nak makan berbuka nanti. hahahaha.


11 comments:

.::WaNiE::. said...

kalau tengok orchid mesti teringa kat atok kat segamat

dia suke tanam orkid :)

myz ramz said...

cantiknye gambar...klu pakai camera digital biase je blh ke dapat gambar cantik camni...?

Hidayah Ismawi said...

beautiful pics carl.. selamat berpuasa..

time2 lapar ..orchid pun nampak sedap eh..

MY LATEST ENTRY: Ramadhan Kareem! Allahu Akram

Chybee said...

cantik2nya orkid!! macam nk jual je. hehehe

aLy said...

kiut orkid tu

melon. said...

thumbs up pics. =)

Carl Samsudin said...

wanie: owh sama la dengan my mom.. rindu mak bulan2 puasa ni.

ramz: boleh jek. seriously.

hidayah: selamat berpuasa jugak!

chybee: bila kita nak colaborate chybee???

aly: thanks. hahaha.

melon: thanks.

LORD ZARA 札拉 said...

Carl, dah boleh buat wallpaper dah.

:)

lawa2 kamu snap gambar.

eh, berbuka puasa di mana?

Whoda said...

siyes cantekk....
my mom pon suke amek gamba camnie..tapi pkai camera digital biase je =p

Salam Ramadhan.

Whoda said...

siyes cantekk....
my mom pon suke amek gamba camnie..tapi pkai camera digital biase je =p

Salam Ramadhan.

hazifah said...

Bro Carl,
orkid2 2 lawa sgt..
sblom nie xpnh ske orkid, tpi ble nengok pics nie rse len plak..
lawa..
cantik..
hehehehe...

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails