Monday, September 20, 2010

Kenapa 3 Hari?


'borat' - lu tau tak apesal kalo dapat no phone gadis kene tunggu 3 hari baru boleh call dia?
'gua' - apesal? *tangan dan mata duk focus kat game PES 2010*
'borat' - kalo 2 hari, macam lu mati hari jumaat then hidup balik hari sabtu takda orang perasan sangat. tapi if lu hidup balik hari ahad, baru orang perasan.
'gua' - apehal pulak macam tu?
'borat' - yela. if lu hidup sabtu. orang ingat lu balik rumah tidur je jumaat tu. so orang lain tak tau la lu mati semalam.
'gua' - kepala hotak lu. apa kene mengene dengan no phone gadis.
'borat' - tu yang lu kurang pengetahuan.
'gua' - siapa cakap kat lu camtu?
'borat' - Jesus.
'gua' - ermm.. *half time Spain lawan Germany*




3 comments:

hanis said...

encek carl pon kuat men game haaa

Eyriqazz said...

carl kuat main games?patutla eden tewas di gelanggang gladiator

P/s :dijemput join
My Raya Moments Contest

Beyta said...

motif ? huhu

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails