Sunday, October 10, 2010

" From Popcorn to Sammy's Adventures "


Salam Ahad semua! Tarikh yang best! 10.10.2010! cantik je nombor dia. so disebabkan tarikh ni cantik. aku bangun pagi-pagi hari Ahad ni. dan hari ini jugak merupakan hari yang bermakna bagi angkasawan negara, Sheikh Muszaphar kerana Sheikh akan melangsungkan perkahwinan yang dijangkakan sebagai wedding of the year pada hari ini di PICC, Putrajaya. dan tak lupa jugak pada tarikh ini merupakan hari jadi kazen rapat aku, Isma Syahir. berbalik kepada wedding angkasawan negara. dengar khabarnya dekat TV3 (Nona) hari ini akan menyiarkan secara terus menerus majlis perkahwinan angkasawan negara. so bagi siapa-siapa yang tak dapat jemputan sila-sila la duduk di depan TV nanti pukul 2 petang. mari kita saksikan apa yang istimewanya majlis perkahwinan orang yang banyak duit + sponsor.




Ha! panjang pulak aku berbunga. so nak story sikit. semalam aku baru je tonton cerita kartun Sammy's Adventures. tapi aku tak tonton yang 3D la. just yang biasa jek. 1st impression aku tentang cerita ini. 'damn!! kiut gila turtle-turtle ni!'. hahaha. seriously. bagi yang dah tengok mesti teruja dengan kekiutan Sammy, Roy, Shelly dan rakan-rakan. cerita ini berkisarkan macamana Sammy survive dalam hidup dari menetas sehingga mempunyai cucu-cucu yang banyak. macamana Sammy jaga friendship dia dengan Roy dan macamana kejiwangan Sammy dengan Shelly. lagi yang terbaik tentang movie ini, dia punya soundtrack! seriously. lagu-lagu dalam movie ini sangat kene dengan mood. if korang tak percaya dengan aku, cuba pergi tengok cerita ini! sesuai untuk tontonan umum. thumbs up!

Sebelum aku pergi tonton Sammy's Adventure semalam, aku sempat teruskan usaha memantapkan bakat aku dalam dunia photography. sanggup aku mencuri kotak popcorn+beli popcorn rm1+korek-korek novel lama untuk buat photoshoot ini. so aku ada bagi 3 gambar as teaser. esok insyaAllah aku uploadkan semua! selamat berhujung minggu fellas!!



p/s: dah habis dah Raya........


3 comments:

Dilakochan said...

Sammmmyyy sgt kiut ohh!
Gerammm.. Tgk trailer je. xdan masuk panggung lagi!

Ps: Akak aku terujaa tgk hasil hasil projek gadis kau weh!

Dia kate nnt new baby dia keluar,
dia nk upah kau shoot family potrait dia ah!
Bleyy? HAHA

Sharinginfoz said...

banyak filem 3d sekarang ni kan

Perkahwinan Sheikh Muszaphar dan Dr Halina

nn said...

baru lepas tengok cerita ni but not in 3d. tak minat pun. layankan kawan je. kalau boleh nak tengok dinner with shmucks. cerita ni biasa je tapi setuju suka soundtrack dia. bruno mars dua lagu tuhh! :D

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails