Friday, October 29, 2010

Hujan at Esplanade Singapore





 Salam Jumaat all! kepenatan terasa semalam di Esplanade Singapore buatkan aku bangun pukul 1 tenghari hari ini. mana tak penatnya. semalam dah la aku kene bangun awal sebab nak kene siapkan kerja untuk aku present depan lecturer aku before aku dapat pelepasan ke Singapore. Hujan punya pasal aku gigihkan jugak. so dalam pukul 4 petang semalam aku dah bertolak dari JB ke Singapore. biasalah time-time orang pulang kerja. sesak tak ingat dunia. aku sampai dekat Esplande Singapore dah pukul 730 malam. show pukul 8 malam. masa tu jugak la aku beli tiket. nasib baik ada lagi.

 Opening show Hujan dekat Singapore smalam agak rare jugak la. bermain ala-ala wayang kulit. lain dari yang lain. dengan Hujan performed 21 lagu, 2 jam tanpa henti membuatkan aku agak kagum. tapi yang tak berapa bestnye, aku memang plan ke sana nak riot bersama Raingers-Raingers Singapore. tapi sehingga habis show, Raingers Singapore macam air batu yang tak cair-cair lagi. tak macam Raingers dekat Malaysia. baru satu lagi dah mendidih berdarah. so semalam aku keluar show baju takde titisan peluh pon. haha. btw aku dapatlah dengar antara lagu-lagu baru yang akan dimuatkan dalam album ke-3 Hujan. plus special performance from Hujan dengan lagu Tunggu Sekejap - Tribute to Allahyarham P.Ramlee. so aku dengar nanti awal tahun depan Hujan nak buat tour lagi untuk album ke-3. insyaAllah Hujan akan turun ke JB. betolkah?

p/s: aku hope SGRaingers hari ini riot habis-habisan sampai berdarah. =) lonely soldie boy. - Raingers.
p/s/s: minggu ini aku pulang ke KL. jumpa family tersayang dan support member. 


2 comments:

AMIRA IS MIRA said...

jumpe hujan di negara orang..

Shukjessa said...

peh rajin gile ko carl, hehe bagus2~~ takde gambo ke mase show?

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails