Tuesday, October 26, 2010

Mitsubishi Lancer vs Proton Inspira

 Salam selasa semua! kali ini aku nak tunjuk lawak jenaka pergaduhan antara model kereta Mitsubishi Lancer dengan Proton Inspira. jom pagi-pagi kita layankan lawak jenaka ini!













p/s: mulakan hari anda dengan senyuman! =)

4 comments:

Bukan Primadona said...

haha. lawak gila dol.
myvi pun sebijik toyota passo and daihatsu sirion.
is dat funny too?

Shukjessa said...

kereta malaysia dah ketandusan idea?

sama tapi tak serupa. kualiti bahan tak sama of coz kan.

Yatre Hayati said...

hahaha...mungkin mereka yang nak beli mitsubishi lancer tapi tak mampu boleh beli inspira ni :)

Anonymous said...

kau ni kenapa ? sekuran-kurangnya berkembang juga industri automotif tempatan , takda lah mundur macam dulu , terpaksa beli kereta import yang harganya mahal gila babi , yang mana aku rasa kau pun mungkin tak mampu nak selenggara tiap bulan .tak payah nak berlagak la wey ! orang macam kau ni menjahanamkan negara je lah .

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails