Friday, November 12, 2010

Aperture Photography : International Artworks.


 Salam and hye semua pembaca blog aku. hari ini aku ada buat satu entry yang aku confirm akan membuatkan korang semua ke satu tahap yang dinamakan 'Excited State'. korang pernah terfikir tak dekat Malaysia ini kita mempunyai manusia yang bertaraf antarabangsa dalam dunia photography? mungkin tak ramai yang mengenali manusia ini. tapi aku yakin dan pasti selepas ini manusia yang berbakat besar ini akan meniti bibir-bibir korang dekat luar sana. adakah korang ready untuk menyaksikan gambar-gambar yang boleh membuatkan hidung korang berdarah? sediakan tisu dan mari kita explore gambar-gambar hidung berdarah! =) 















 Inilah hasil karya member aku. Fey Ilyas (Aperture Photography). if korang berminat dengan hasil karya ni korang boleh la ke facbook 'Aperture Photography'. dan if korang berminat untuk menempah Fey Ilyas untuk pre-weding korang, weding korang atau apapa event yang korang rasa nak disemadikan dengan gambar-gambar bertaraf antarabangsa, korang boleh lah contact Fey Ilyas di facebook 'Aperture Photography' ye!.

p/s: Ramai kawan-kawan aku sekarang semakin naik namanya di bidang yang diceburi. Syukur. bila la lagi aku yek. =p


3 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

super awesome!!!!

Khairul Muna said...

cool..smart..
love 1st and 7th pic..=)

clumzycaffein said...

Seriously, aku jatuh cinta dengan gambar-gambar kat atas. Especialy cambar bulan tu. Thanx sebab post entri ni. Da follow tumblr feyilyas. Haha. Thanks a lot bro!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails