Friday, December 17, 2010

Tips-Tips Mengorat/Mengusha Awek


Awek idaman ramai - Adriana Lima *drooling eyes*.

Salam readers! Ceiyh. Dan-dan je kali ini aku nak kasi tips-tips mengorat/mengusha awek. Macam lah pandai sangat aku ni kan. Alahh aku just share je. Mesti ada yang setuju/tak setuju dan suka/tak suka. Apa aku nak share ini sikit jek. Berdasarkan pengalaman aku dan rakan-rakan seangkatan dengan aku. Bukan Google yeh! Suke lah korang kan? haha. Drumroll begin. *buat reaksi muka tengah terperanjat bila tahu artist kesukaan korang datang rumah korang*. 

1. Bila korang nak approach awek tu, korang jangan jadi macam gatal nak mampus. Rileks jek. Try to be segentleman mungkin. If tak berani nak jumpa depan-depan korang try message dekat Facebook dia. Sekarangkan zaman Facebook. Ingat! jangan message yang miang gila macam " hye, cantik lah awak. boleh berkenalan?" " awal ni kiut lah, dah berpunya ke?" " saya selalu nampak awak, nak tegur segan. boleh berkenalan?". Seriously semua tu LAME lah. Dah tak boleh guna dah zaman sekarang ayat-ayat cerita P. Ramlee ni. Korang kene straight foward tanya dia. "Amy, boleh bagi phone number? or Yahoo Massanger?". Si dia insyaAllah akan reply dengan memberi terus atau bertanya kenapa mahukan phone number dia. Dengan usaha yang bijak korang pasti dapat! BE COOL & GENTLEMAN.


2. Aku bagi satu je lah dulu! hahaha. Try ini dulu yeh. Nanti aku ajar lagi. =)

p/s: Tahu tak kenapa perempuan cantik banyak dapat dekat mat rempit? Siapa tahu jawapan?
p/s/s: Aku guna teknik kat atas ni lah aku pancing PA aku. Amin. Setahun lebih dah aku dengan dia.
p/s/s/s: Aku usha facebook PA aku banyak btol orang inbox message yang gatal nak mampus. style la sikit!

do read : Projek Gadis: Episode 2 (Bella dan Nadia)

16 comments:

Melz said...

sat lagi aku try..

paish said...

haha..tula..dpt PA mcm model,xleh r nk mrungut jeles bagai..haha

Carl Samsudin said...

Melz: try mel try!

Paish: nak wat cane. mang banyak bantai ngorat dia. sabaq je lah.

SyahmiFikri said...

mak aii.. menarik22.. sgt macho koet mintak terus.. hahaha

eykameow said...

awal ni kiut lah, dah berpunya ke?" <-- typo ke kat situ?

HAHA memang..laki gentle baru perempuan cair. kahkahkah.
ehem. jawapan utk soalan knpe rempit byk dapat awek cun sbb diorg jenis berani gila . n cara ngorat mmg lain dr yg lain.kan kan kan? *eh mcm ada pengalaman kne ngorat ngn mak rempit je aku ni.. HAHA

teha said...

bertuah badan dpt awek cantik gile kan..

nk jawab soalan mat rempit:
sebab mat rempit ni pandai mengayat dan mulut manis.tol x??hehe

Whoda said...

penah kawan ngan mat rempit n siyesly dorang sgt jiwang! haha maybe gurls yg type jiwang leh cair la kott

Misz Sephia said...

oo..tu kene menuntut ilmu the art of usha..hehe. Seyes berkesan.. in my case, kt lelaki lah..hehe

Anyway, BMW kan?

NADIA RAHIMI said...

baru ingat nak buat entry ni you dah buat dulu. ciss!

sue. said...

hahaha.....0k....akan digunakan...

Hariz said...

Nak cuba tapi takut kot bro.. Hahaha Dari boleh dapat terus melepas... Yuhuu~

New Entry ProfHariz
Blog Cik Epal Awek Aku Selalu Baca Ko Kenal ?

cik EPAL said...

nak yang cun aje

-atiQah- said...

sebab mat rempit selalu coolll..hehehe..btul x?

takpe carl, ramai yg gatal nak mamp kat pa carl pun xpe, sbb pa carl ttp akan setia punyalah..hehe..

duraath said...

awek2 tak suka dak2 fixed gear. awek2 suka mat rempit. eh..smlm aku ride kene usha awek kat jusco bt indah.

syaja said...

s e t u j u :)

pilotHans said...

haha...mmg kene cool ajer....aku pun br jer nak wat tips utk flirting..haha...anyway thanks..mane no2 .....daa byk entry daa ni ade 1 jer..

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails