Wednesday, February 9, 2011

Terima Kasih Nuffnang


Salam. Semalam aku balik je kerja mak aku terus hulurkan aku satu envelop. Then terus aku tersenyum. Akhirnya cheque dari Nuffnang yang aku cash out bulan December 2010 sampai pon dekat rumah. Thanks alot Nuffnang!

Cheque by Nuffnang

Aku bukan nak menunjuk ke apa entry ini. Aku just nak share dengan blogger-blogger yang baru bahawa dengan berblog korang insyaAllah boleh buat duit dengan mengikut gaya dan caranya. Duit aku tak lah sebanyak Blogger Jutawan. Tapi atleast still ada kan? =) TERUSKAN BLOGGING GUYS! *entry kipas bontot nuffnang*. 

p/s: Siapa layan How I Met Your Mother? Boleh geng. 


27 comments:

Shafa said...

how i met ur mother? tentulah layan. kelakar. tgk banyak2 kali kat astro tu pun takpe. fa paling suka watak barney ^_____^

.::WaNiE::. said...

hi muhammad khalif !

sangat indah nama

duit nuffnang wani buat duit simpanan kekeke..kan best kalau nuff kasik dividen sekali hahaha.

enuLwanie said...

dapat duit nuffnang boleh la belanja saya makan carl's jr.

plis plis plis!!!

Carl Samsudin said...

Shafa: yes! Barney watak yang paling disukai ramai!

Wanie: wah! bagusnya wanie buat simpanan. haha. nanti kene tolak epf and sokso pulak.

enul: jumpa aku dulu! haha.

Amir Rayyan said...

wah..bestnye....

Bro Framestone said...

cadang nk hold payment samapi cukup nk angkat macbook...

hari tue sekejab je habis.. cam xberbaloi je (if rase diri jenis xberjimat cermat)

Carl Samsudin said...

Amir: apa yang bestnye 2 amir? =)

Framestone: wahhh!! mesti riban2 sebulan nih.

A t C said...

tahniah muhammad khalif ! :)

mic in my earphones said...

tahniah kalip.

blog aku rm1.50 je. haha--

tips ko bg dlu mmg bagus. cume aku menulis bukan kerna nama. bukan kerna duit.

unless ko nk bg skit. hehe..

@in said...

wah! leh shoppinggggg...hiks

enuLwanie said...

ok bro.set time bile?
sy datang jumpa!

Nem0 o0h Nem0 said...

wowww pasni elh la beli iphone4..kehkehkehh

Drunbella Khoo said...

i pun baru p bank-in cheque semalam.
ekekeke.
tq nuffnang.
:p

Carl Samsudin said...

A T C: thanks =)

Hanam: maybe ko berminat untuk menulis. atleast apa ko buat harus ada bayaran. baru ko akan berpuas hati.

nmeo: mana cukup nak beli iphone 2!

drunbella: carl belom ada masa lagi nak pi bank lah. tunggu ada masa yang sesuai pegi lah. =)

Myvitrd said...

tahniah2 masyuk2..jimat2 belanja.hik2

lionteen said...

thniah. xpernah dpt lg. jeles :(

Melz said...

fuh kaya...banjer gua plis :D

Carl Samsudin said...

Myvitrd: hahaha. duit sampingan =)

lionteen: insyaAllah. usaha sikit2 ok =)

Melz: dah la kau! men jaoh2.

Sharinginfoz said...

tahniah, memang happy betul kan

miss aisya said...

hye!
sedap nama muhammad khalif tu..boleh pinjam tak? nak bg nama untuk anak..hahahha

BeaN MorENo said...

kau dah jadi blogger ratusan dah ni...payung alamanda...

Dilakochan said...

Duit da asyukkkk!
Jom ah belanja makan!
hahaha

*∽ IZAN ∽* said...

tahniah bro..!! bestttt aaaaa dapat cek suda.. malam ni tidur sengih sampai telingaaa.. he he

hazman aka species1980 said...

dapat duit hasil blogging kasi motivasi untuk enjoy tulis blog.... Citer How i met your mother memang besh laaa.... banyak tips kasanova dari dalam citer tu....ahakss

cik aletheea : said...

yeah! Barney follower here .. hehehe.
suit up pls!!

Carl Samsudin said...

sharinginfo: haha. happy lah jugak. tapi belom mencapai 4 angka lagi nih. kene berusaha gigih =)

aisya: boleh2. dipersilakan lah guna nama 2. letak nama muhammad khalif yer! =)

bean: tunggu gaji aku. nanti kite lepak almanda. xde hal. movie seround!

dila: duit banyak 2 mana masyuk lagi lah. tunggu gaji keje lah. haha.

izan: haha. sampai telinga eh sengih. malampau 2. =)

hazman: betol lah. duit yang kita dapat ni boleh kasi semangat untuk terus berbloging! =)

cik aletheea: waving hand.. whadupppp!

ubatsynflexku said...

mcm mane nk join nuffnang 2? (jahil lg nih pasal nk berbl0g nih) ;P

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails