Friday, May 27, 2011

Potrait Photoshoot - Perhimpunan 1 Juta Belia Putrajaya



Assalamualaikum

Guys! Chek nak habaq mai sikit nih. Ahad ni chek ada dekat 'Perhimpunan 1 Juta Belia Putrajaya'. Chek rasa nak buat sikit potrait photoshoot lah pada hari tu. Chek dalam pukui 1PM  ada dekat booth KukuBesi. So hangpa-hangpa dekat luaq sana rasa nak chek photoshoot muka hangpa mai lah datang beramai-ramai. Jumpa kat sana nanti ok. See ya! Have a great holiday! School holiday yaw!





6 comments:

Chybee said...

ala sedih tak boleh pergi :(

sofinalilo said...

carl! dah ader mekap artis lum tuk mekap muka depa yang nak photoshoot?? hehe check leh koloborasi...:)

Carl Samsudin said...

sofinalilo. Next time kita berkoborasi mau?

Carl Samsudin said...

Chybee: Bila nak balik msia?

Carl Samsudin said...

Chybee: Bila nak balik msia?

SyahmiFikri said...

huhu.. tak dapat eden pegi!

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails