Thursday, June 2, 2011

When People Around Talk Bout Najwa Latif

Assalamualaikum

Trend trend trend. Zaman sekarang banyak betol orang ikut trend. Dari bermain kamera hingga ke pakai tudung ala-ala Hana Tajima. Banyak pulak yang nak jadi trendsetter. Yang aku perasan sekarang ini trend nak buat video-blog atau vlog semakin menjadi-jadi. If yang hebat tu sedap lah jugak mata dan telinga nak tatap video diorang ini. If tak sedap macamana pulak? Buat tambah dosa je kan. So aku baru je perasan yang lately ini ada satu gadis yang bernama Najwa Latif ini jadi trendsetter buat cover untuk lagu-lagu popular dalam kereta. Aku belom sempat layan lagi semua video-video yang dia ada. Tapi aku agak kagum dengan suara dia bila aku dengar lagu One In A Million by Neyo. Tapi cuba korang comparekan cara dia nyanyi dengan sorang lagi yang aku selalu layan video-video dia dekat youtube, Emily. Ada persamaan tak?




5 Stars to Neyo!



5 Stars to Emily!



How many stars should i give to Najwa Latif? I like her voice but i dont like the way she playing guitar. LAME! (wish she can be as good as Emily!)

APA PANDANGAN KORANG!

p/s: Layan video cover dekat youtube kadang-kadang lagi best dari penyanyi asal.


11 comments:

Dilakochan said...

Styleeee ah emily petik gitarr!


Suh emily main guitar, najwa latiff ni nyanyi pon oke! Haha!

Zsyima said...

hehehe...bese la tu..tp mmg bez kan suara najwa..=)
)

Carl Samsudin said...

Dila: Style kan Emily 2! hahaha. Kan best if Najwa 2 boleh petik gitar macam 2. baru best!

Zsyima: Best lagi if dia betol2 pandai petik guitar.

Nia Ridzwan said...

NajwaLatif kena banyak lagi belajar main gitau tu. no doubt lah suara memang sedap.

Emily superb lah~ meleleh tengok ni haa! *angkat ibu jari tangan, kaki sekali*

SyahmiFikri said...

najwa latiff even lame cara men gitar..

tapi bnyak doe gitar die.. tapi suara ok jer.. haha

Anonymous said...

comel pulak la emily ni.


biasa la budak baru nak naik.gitat mmg belambak.nak test mne yg best.. hu3x..

Anonymous said...

she's brightly awesome 4 da amatuers :)

Anonymous said...

Hi Carl,

How's Belle? Have u visit Belle's ummi?

lis said...

ok jeh dia main.
simple chords.

kau reti main gitar tak?

Melz said...

aku bagi 3 .

Anonymous said...

lawa pulak si awek ini.

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails