Monday, July 18, 2011

Berani Tapi Penakut



Assalamualaikum

 Berani tapi penakut. Ini aku nak khaskan untuk orang-orang yang berani nak tegur orang tapi tak berani  nak dedahkan siapa diri dia. Macam berani campak batu tapi suka sorok tangan. Itu bukan cara dia. If kau berani nak tegur orang kau harus jugak berani nak tunjukkan siapa diri kau. Jangan lah jadi pengecut. Cakap pandai tapi telor takda. Aku nak nasihatkan lah orang-orang macam ni dekat luar sana. Lu orang jangan lah jenis yang cakap pandai tapi penakut. Cakap mengalahkan ustaz and penceramah bebas. Tapi kalau boleh muka tu nak kasi sarung dengan seluar dalam. If lu berani tegur lu berani lah bagitau siapa diri lu. Right? Aku tak kesah aku kene tegur ke, maki ke, caci ke. Aku berani tanggung risiko apa yang aku buat. Lu ada berani? FACEPALM! Better lu cakap dari dalam lubang tandas. Terbaik bro.

p/s: Siapa makan cili dia lah terasa pedasnya. 



2 comments:

Anonymous said...

carl sangat hot bila marah

Anonymous said...

untuk carl: http://www.youtube.com/watch?v=JdcgDaX8TJs

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails