Thursday, March 29, 2012

Peluang Menambah Dan Berkongsi (Rezeki & Kesedaran)



Assalamualaikum.

Khas untuk Diriku, Keluargaku dan Sahabat-Sahabatku

Mewujudkan Kesedaran & Memberi Rezeki;

Assalamualaikum. Saya berniat kerana Allah SWT untuk memberi kesedaran dan berkongsi rezeki bersama kawan-kawan saya. Saya ingin mengajak SEMUA join team saya. Dan dengan nama Allah SWT saya berjanji sekiranya kawan-kawan saya dapat memberi kesedaran dan menjual EMAS kepada orang lain, 50% komisyen dari hasil jualan yang saya dapat dari Al-Rajhi bank akan saya kongsikan dengan anda semua. Ingat tu. 50%! Yang penting bila customers yang nak beli gold itu jumpa saya dia akan MENTION NAMA ANDA. Simple as that! *ini bukan MLM ke kejadah apa ke scam apa ke. Ini benar.


"AKAN TIBA SATU ZAMAN DIMANA TIADA APA YANG BERNILAI DAN BOLEH DIGUNAKAN OLEH UMAT MANUSIA KECUALI DINAR (EMAS) DAN DIRHAM (PERAK)". - Sabda Rasulullah SAW.

**Sila tinggalkan email anda di ruangan comment di bawah, kerana saya akan bagi anda brochure. Penerangan dan pertanyaan yang lebih lanjut boleh terus di email nanti. =)

p/s: Pada yang belum berpeluang nak membaca perihal Emas vs Matawang. Click 'sini'.


23 comments:

hanif said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

azwanora@gmail.com

Anonymous said...

rafearif@yahoo.com

Anonymous said...

farrahmas@yahoo.com

FatinNadiah said...

nightmakergurl@gmail.com

:)

muLan mia said...

mulanmia@rocketmail.com

Anonymous said...

nazri86109@yahoo.com

Anonymous said...

lykaiman07@gmail.com

Anonymous said...

gasform@gmail.com

Anonymous said...

amysuhana@yahoo.com

Anonymous said...

invictus.ip4@gmail.com

Anonymous said...

asrio_88@yahoo.com

PhatLady said...

phatlady80@gmail.com

Park Air said...

greeeenday@gmail.com tq..

aria hanna said...

rubi.diya@gmail.com

taktahu nak tanya siapa. tolong xplen yer. thanks.

Zatul said...

zatulitri2004@yahoo.com

Anonymous said...

noriatul_rashid@yahoo.com.my

Syed Ahmad said...

syedahmadfuad@yahoo.com

Anonymous said...

wawa.othman@ymail.com

Kh@iLi said...

khailee_ejal@yahoo.com

Anonymous said...

aqim2702@gmail.com

Anonymous said...

cikkumbang12@gmail.com

Anonymous said...

aur_nszz804@yahoo.com

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails