Sunday, July 1, 2012

Irine Nadia Marcello Kahwin, Bye-Bye Annas Easkey dan Fatin Suhana

Assalamualaikum.

Fuh! Hari ini penat dan bebaloi gila. Siap pergi Melaka untuk menghadiri perkahwinan Irine Nadia Marcello. Sekian lama dah aku tak pergi jumpa dengan para penulis-penulis blog ini. Akhirnya dapat juga berjumpa rakan-rakan lama. Selamat pengantin baru Irine Nadia Marcello! Moga perkahwinan dengan Vel Oliver kekal hingga ke Jannah. InsyaAllah.


Irine Nadia Marcello & pasangan bersama Belle Yahya.

Belle Yahya dan 'Amoy'.

Fatin Liyana Asri dan Belle Yahya. 

Aizul Marcello (Abang kepada Irine Nadia) dan Carl Samsudin. Kami berkawan dari Matrik Melaka.

Makan-punya-makan dan borak-punya-borak. Aku terus pecut ke KLIA untuk menghantar Annas Easkey dan Fatin Suhana untuk ke Paris. Nasib baik sempat jumpa. Hope Annas and Fatin jaga diri elok-elok dekat Paris sana. Bawak balik nanti Malaysia gambar-gambar yang letop-letop!

Annas Easkey, Carl Samsudin, Belle Yahya dan Fatin Suhana.

Sampai sini sahaja tulisan aku. Otak aku dah block. Lama sangat dah tak tulis entry-entry yang leisure-leisure macam ini. Selalu entry nak serious je. Jumpa lagi di lain entry. Harap dapat update yang ringan-ringan sikit lah ye. Assalamualaikum. 

p/s: Terima Kasih pada yang banyak memberi sokongan terhadap aku. Dah nak masuk 3 tahun aku menulis di blog ini. Macam-macam aku jumpa. I LOVE YOU ALL! 

12 comments:

nurul fasihah said...

belle yahya cute nya..
mcm anak patung comel jah..

shera haifa said...

Belle Yahya comel..
:0

Sharinginfoz said...

selamat semuanya

Terbang Bersamaku said...

smoga Irene nadia & pasangan akan bahagia hingga akhir hayat...=)


comel belle yahya , makin cun...=)

cimOt said...

untongnyaaa ko carl!

dulu, aq selalu monolog dalaman je laaa.."cantiknya belle. tp lg cantek kalo dia ni pakai tudung.." and now, she's gorgeous! really!

-atiQah- said...

Ya Allah cantiknya belle! comel sgt dia pakai tudung mcm tu.. :)

Carl Samsudin said...

Semoga Irine dan pasangan selamat selamanya.

Thanks all. Doakan aku dengan Belle murah rezeki ke jinjang pelamin! <3

AIZA IBRAHIM said...

salam carl..bella dh pakai tudung, cantekk!!!!

Cikgu Vina said...

u kmm ea dulu?hayat or fizik?o7/08 ea?

SURIA AMANDA said...

cantiknya Irene....

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ-a-n-n-a-b-e-l-l-a-h-a-n-iƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ said...

aik ? due2 budak kmm ?
terbaaekkk !

Outbound di malang said...

salam kenal gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

The Old Entry

Related Posts with Thumbnails